השוק

שנת מפנה לענקית הפרסום: הכנסות של קרוב ל-1.8 מיליארד דולר

טאבולה מדווחת על תוצאות חזקות לרבעון הרביעי ולשנת 2024 כולה. החברה מודיעה על הגדלת תוכנית רכישת המניות שלה ב-200 מיליון דולר ועל השקת פלטפורמת פרסום חדשה
שרון בירקמן |  1
אדם סינגולדה, מנכ"ל ומייסד טאבולה (צילום יחצ)
טאבולה Taboola.com (NASDAQ: TBLA) העוסקת בתחום הפרסום המבוסס ביצועים, דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי ולשנת 2024. טאבולה הודיעה על החלטת הקצאת הון משמעותית במסגרתה תרחיב את תוכנית רכישות המניות שלה ב-200 מיליון דולר. בכך יגיע סכום האישורים הכולל שלה לכ-240 מיליון דולר, כמעט 20% משווי השוק הנוכחי של החברה, העומד על 1.22 מיליארד דולר.
החברה רשמה הכנסות של 491 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2024, עלייה של 17.0% לעומת 419.8 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2023. הרווח הגולמי ברבעון הרביעי עמד על 177.6 מיליון דולר, עלייה של 28.5% לעומת 138.3 מיליון דולר ברבעון המקביל. החברה סיימה את הרבעון ברווח נטו של 33.1 מיליון דולר, בעוד בתקופה המקבילה ב-2023 היא לא רשמה רווח. הרווח למניה ברבעון הרביעי היה 0.10 דולר, לעומת רווח של 0.01 דולר ברבעון הרביעי של 2023.
טאבולה דיווחה על הכנסות של 1.766 מיליארד דולר בשנת 2024, עלייה של 22.7% לעומת 1.4397 מיליארד דולר ב-2023. הרווח הגולמי השנתי עמד על 534.2 מיליון דולר, עלייה של 25.5% לעומת 425.6 מיליון דולר ב-2023. החברה סיימה את השנה בהפסד נטו של 3.8 מיליון דולר, לעומת הפסד של 82 מיליון דולר ב-2023. ההפסד למניה מדוללת היה 0.01 דולר, לעומת הפסד של 0.24 דולר למניה ב-2023.
טאבולה צופה ברבעון הראשון של 2025 הכנסות בין 407 ל-427 מיליון דולר, ובשנת 2025 - 1.838-1.888 מיליארד דולר. תחזית הרווח הגולמי לרבעון הראשון היא בין 109 ל-115 מיליון דולר, תחזית הרווח הגולמי לשנה כולה היא בין 536 ל-552 מיליון דולר. החברה צופה רווח גולמי Ex-TAC של בין 142 ל-148 מיליון דולר ברבעון הראשון ובין 674 ל-690 מיליון דולר לשנה כולה. תחזית ה- EBITDAהמתואם ברבעון הראשון עומדת על בין 22 ל-26 מיליון דולר, ובשנה כולה בין 201 ל-209 מיליון דולר. עוד צופה החברה רווח נטו שלא לפי GAAP שינוע בין 2 ל-6 מיליון דולר ברבעון הראשון ובין 122 ל-128 מיליון דולר לשנה כולה.
בתוך כל הודיעה טאבולה על השקת פלטפורמה חדשה, Realize. הפלטפורמה מתמקדת בפרסום על פני שטחי פרסום רבים מעבר למנועי חיפוש ורשתות חברתיות, ומאפשרת למפרסמים להשיג תוצאות משמעותיות על גבי אתרים, אפליקציות ויצרניות מכשירים.
פלטפורמת Realize היא הניסיון של טאבולה ליצור ערוץ פרפורמנס חלופי מעבר לחיפוש ורשתות חברתיות והשקתה מסמנת התרחבות אסטרטגית אל האקוסיסטם הרחב יותר של פרסום מבוסס-ביצועים. המהלך ממקם את החברה בתחרות על שוק גדול בהרבה, המוערך ב-55 מיליארד דולר.
"שנת 2024 הוכיחה את עצמה כשנה טרנספורמטיבית עבור טאבולה", אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה. "הצוות שלנו שמר על פוקוס ומסירות, וסיפק את התוצאות החזקות שהצבנו לעצמנו כיעד לפני שנתיים. בשנה האחרונה, למדנו שמפרסמים מחפשים יותר – ואנו ערוכים ומוכנים לספק זאת. היום, אנחנו נרגשים להודיע על ההתרחבות שלנו לכל שוק הפרסום מבוסס-ביצועים עם השקת Realize, הפלטפורמה העצמאית החדשה שלנו למטרות פרפורמנס מחוץ למנועי חיפוש וסושיאל. ההשקעות שלנו ב-2025 יאפשרו ל-Realize לתת למפרסמים שלנו עוד ועוד אפשרויות לממש את התוצאות הרצויות להם בסקייל גדול - זאת באמצעות מגוון שטחי הפרסום הייחודים, הדאטה וטכנולוגיית ה-AI שלנו. בנוסף, הגדלנו את האישור לרכישה עצמית של מניות ב-200 מיליון דולר, דבר שיחזק את ביטחוננו בעתיד. אנו מצפים לשתף מידע נוסף ביום המשקיעים הקרוב. הטוב עוד לפנינו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זיבולי שכל
    הצודק 02/2025/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי כתב את דטויות האלותחסית 2025 נמוכה ב20 אחוז לעומת צפי האנליסטים המניה ירדה היום ב17 אחוז וזאת רק ההתחלה אז מה אתם מזיינים את השכל על הצלחה
    סגור