השוק

אחרי המתקפה האיראנית: הדולר זינק ל-3.77 שקל, ומה עם האירו?

מתקפת הטילים החריגה של איראן על ישראל מגבירה את החששות מפני גלישה למלחמה אזורית ככל הנראה במעורבות של המעצמות. לפיכך, שוק המט"ח רשם שינויים גדולים כאשר הדולר זינק ב-1.4% ל-3.77 שקל, והאירו ממשיך לטוס וכבר הגיע ל-4.17 שקל. ירידות חדות נרשמו בוול סטריט. הנפט מזנק ביותר מ-5%
מערכת ice | 
בנימין נתניהו ובצלאל סמוטריץ' (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
מתקפת הטילים החריגה של איראן על ישראל מגבירה את החששות מפני גלישה למלחמה אזורית ככל הנראה במעורבות של המעצמות. לפיכך, שוק המט"ח רשם תנודות חריגות מאוד אחרי שהדולר זינק ב-1.4% ל-3.77 שקל, והאירו ממשיך לטוס וכבר הגיע ל-4.17 שקל.
בתוך כך, נרשמו ירידות חדות בוול סטריט. החשש ממלחמה כוללת הוא שהיא תשבש את אספקת הנפט מהמפרץ וזה נותן את האות למשקיעים לקנות חוזים על הנפט מכל הבא ליד כך שהנפט מזנק כרגע ביותר מ-5% וחוצה את רמת ה-70 דולר לחבית. במקביל, ירידות שערים חדות בניו יורק כשהמדדים הגדולים יורדים בשיעורים חדשים שבין 1% ליותר מ-2%.
בעקבות מתקפת הטילים מאיראן המרחב האווירי בישראל נסגר, וכן נתב''ג נסגר לטיסות.  טיסות מופנות לשדות אלטרנטיביים מחוץ לישראל. בשונה מהדיווחים, אסדת הגז שהיה חשש שנפגעה, ממשיכה פעילות כרגיל.
לאחר מתקפת הטילים המאסיבית מאיראן, בדובר צה"ל הודיעו כי ישנן פגיעות בודדות וכי אין נפגעים. גם בדובר צה"ל וגם על פי גורם ישראלי נודע כי ישראל תגיב בחריפות בזמן. עוד צויין כי אין זיהוי לגל נוסף של מתקפה מאיראן. על פי הוראות פיקוד העורך ניתן לצאת ממרחבים מוגנים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה