השוק

אמזון משאירה אבק לגוגל: זה שיתוף הפעולה שהטיס את המניה והשווי

ענקית הטכנולוגיה אורקל רושמת את הזינוק הגדול ביותר שלה אי פעם בוול סטריט בדמות 12%, זאת לאחר שפרסמה את הדוחות הכספיים שלה, והכריזה על שיתוף פעולה עם אמזון, בעקבותיו זינקה החברה למקום הרביעי בשווי של החברות במדד ה-S&P500, כשהיא עוקפת את אלפבית בסיבוב
מערכת ice | 
אמזון (צילום shutterstock)
במהלך הלילה, פרסמה ענקית הטכנולוגיה אורקל את דו"ח הרווחים שלה לרבעון השני של שנת 2024 וחושפת הכנסות של 13.3 מיליארד דולר, שמייצג עלייה מרשימה של 7% מהשנה שעברה.
בנוסף לכך, הכריזה החברה על שותפות חדשה עם AWS, שתאפשר ללקוחות AWS מבית אמזון  גישה לטכנולוגיות הדאטה בייס המתקדמות של אורקל, כגון Oracle Autonomous Datebase ו-Oracle Exdata Database Services, שותפות זו תספק ללקוחות אפשרות לשפר את הזריזות, הגמישות והאבטחה של פתרונות הענן, ותשפר את ביצועי מערכות הענן בצורה משמעותית.
בעקבות כך, המניה של אורקל טסה בוול סטריט והגיעה לשיא של כל הזמנים אחרי שקפצה ב-12%. בנוסף על כך, נודע כי הקפיצה של אמזון בשבועות האחרונות הביאה את החברה לעלייה משמעותית בשווי שלה, ובזכות כך היא עקפה את אלפבית, חברת האם של גוגל במדד ה-S&P500, כשהיא ממוקמת כעת כחברה הרביעית בגודלה במדד הנחשב.
אורקל מתגאה בנוכחותה החזקה בישראל במשך למעלה מ-40 שנה, וממשיכה להוביל את מהפכת הענן המקומי תוך שהיא מספקת פתרונות מתקדמים לטכנולוגיות בינה מלאכותית. שיתוף הפעולה החדש שלה עם אמזון רק מגביר את העניין סביב החברה, שממשיכה לטוס בוול סטריט.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה