דיגיטל וטק

סוד ההצלחה של אורקל נחשף: שותפות עם AWS והכנסות שוברות שיא

אורקל מדווחת על רווחים מרשימים ושותפות אסטרטגית עם AWS: צמיחה משמעותית בהכנסות והחדשות בתחום פתרונות הענן והדאטה בייס
מערכת ice | 
AWS (צילום Shutterstock)
במהלך הלילה, פרסמה ענקית הטכנולוגיה אורקל את דו"ח הרווחים שלה לרבעון הראשון של שנת 2025 וחושפת הכנסות של 13.3 מיליארד דולר, שמייצג עלייה מרשימה של 7% מהשנה שעברה.
הדו"ח פורסם במהלך כנס Oracle CloudWorld שנערך בלאס וגא, כנס שנחשב לנקודת שיא בתחום הטכנולוגיות, שבו מוצגות טכנולוגיות חדשות, מפת דרכים לפיתוחים עתידיים וסיפורי הצלחה של לקוחות המשתמשים בפתרונות הענן של אורקל.
במהלך הכנס, אורקל הודיעה על שותפות חדשה עם AWS, שתאפשר ללקוחות AWS גישה לטכנולוגיות הדאטה בייס המתקדמות של אורקל, כגון Oracle Autonomous Datebase ו-Oracle Exdata Database Services, שותפות זו תספק ללקוחות אפשרות לשפר את הזריזות, הגמישות והאבטחה של פתרונות הענן, ותשפר את ביצועי מערכות הענן בצורה משמעותית.
לארי אליסון, מייסד ו-CTO של אורקל: "אנו רואים ביקוש עצום מצד לקוחות המעוניינים להשתמש במספר שירותי ענן. "כדי לתת מענה לצורך הזה ולהעניק ללקוחות את הבחירה והגמישות לה הם זקוקים, אמזון ואורקל חוברות יחד ומעניקות גישה דרך AWS לטכנולוגיות החדישות ביותר של אורקל ולדאטה בייס המקיף של אורקל. כשהענן של אורקל מוטמע בתוך הדאטה סנטר של AWS אנחנו מעניקים ללקוחות את הביצועים האפשריים הטובים ביותר".
צפרא כ"ץ, מנכ"לית אורקל העולמית: "שירותי הענן של אורקל נעשו למקור ההכנסה והצמיחה הגדולים ביותר של החברה,  כך שגם ההכנסות התפעוליות וגם הרווחים לבעלי המניות צמחו. ה-RPO, ההכנסות העתידיות מחוזים קיימים, עלו ב-53% מהשנה שעברה לשיא של 99 מיליארד דולר, שיגדיל את צמיחת ההכנסות לאורך שנת הכספים 2025".
אורקל מתגאה בנוכחותה החזקה בישראל במשך למעלה מ-40 שנה, וממשיכה להוביל את מהפכת הענן המקומי תוך שהיא מספקת פתרונות מתקדמים לטכנולוגיות בינה מלאכותית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה