השוק

בנקים, קניונים, גני ילדים ועוד: אלה העסקים שישבתו מחר בישראל

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, הודיע על השבתה מלאה של המשק בישראל מחר בשעה 06:00 בבוקר. מנתב"ג, דרך גני הילדים ועד למרכזי הקניות ביג: אלה כל העסקים שייסגרו מחר את שעריהם
מערכת ice |  2
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, הודיע היום (ראשון) על השבתה מלאה של המשק בישראל מחר בשעה 06:00 בבוקר, זאת לאחר ששישה חטופים נרצחו בשבי החמאס על ידי השובים שלהם, זאת על רקע ההתעקשות של ממשלת ישראל בראשות בנימין נתניהו לא לעשות עסקת חטופים על רקע השליטה בציר פילדלפי.
אחרי שתנובה הודיעה כי היא מצטרפת להסתדרות ומשביתה את מטה החברה לכל היום, ובנוסף תשבית למשך 101 דקות את כל מתקני החברה החיוניים, לרבות המפעלים, המחלבות והמרכזים הלוגיסטיים, כאות הזדהות עם משפחות החטופים, ועם 101 החטופים שנותרו בשבי, גם מרכזי הקניות ביג הודיעו כי הם ישביתו את כל מתחמי הקניות שלהם מחר.
בנוסף על כך, במסגרת ההשבתה של המשק, נתב"ג ייסגר מחר להמראות ונחיתות בשעות הבוקר. כמו כן, ארגון המורים הודיע כי גני הילדים בישראל ייסגרו מחר, כמו גם בתי הספר היסודיים, שייסגרו החל מהשעה 11:45. 
בנוסף על כך, פורום העסקים של ישראל הוציא הודעה בה נכתב: "פורום העסקים, הנמצא בקשר רציף עם יו"ר ההסתדרות בנושא, מברך על החלטתו של ארנון בר דוד המגלה מנהיגות. חברי הפורום, המאגדים את מרבית העסקים במשק מצטרפים להשבתה מחר".
"הערב בשעה 21:30 יודיעו בעלי העסקים בישראל על הצטרפותם לשביתה ועל צעדים נוספים בכינוס יחד, מטה ההייטק עם פורום החירום הלאומי, ראשי ערים, לשכת עו"ד, מנהלי בתי חולים והתנועה הקיבוצית. אנו קוראים לכל המשק והארגונים להצטרף לכינוס שלנו ולהחלטות שיתקבלו בכפוף לרגולציה רלוונטית".
בין העסקים שצפויים להשבית את המשק מחר: הפועלים, לאומי, מזרחי-טפחות, דיסקונט והבינלאומי, קבוצות הקניונים הגדולות עזריאלי, מליסרון וביג, קבוצת פוקס, סופר-פארם, חברות כרטיסי האשראי ישראכרט, כאל ומקס, תנובה, פייסבוק ישראל ועוד
בנוסף, חברת ההייטק פלייטיקה הודיעה כי היא תפסיק את עבודתה מחר בישראל, וחברות ההייטק פיירבלוקס ופנטרה הודיעו כי הן יאפשרו לעובדיהן לשבות. בנוסף, ועד ראשי אוניברסיטאות המחקר (ור"ה) מודיע כי אוניברסיטאות המחקר של ישראל יצטרפו להשבתת המשק בקריאה לקידום עסקה לשחרור החטופים.
עצמל׳ה, רשת הריהוט לילדים ולנוער מודיעה כי גם היא מצטרפת לשביתה הכללית במשק והערב ומחר (2.9.24) לא תפתח את 15 סניפי הרשת שברחבי הארץ. ארגון העיתונאים והעיתונאיות הוציא הודעה בה הביע את תמיכתו בהשבתת המשק.
גם רשת מלונות דן מצטרפת לשביתה ומודיעה כי "רשת מלונות דן מייחלת לשובם של החטופים ומצטרפת לשביתה הכללית במשק הישראלי מחר. לאור זאת, מוקד ההזמנות של הרשת יהיה סגור ועובדי החברה יהיו רשאים לשבות ולא יחויבו על יום חופש".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אתם חושבים שזה מה שיזיז לביבי?
    חורב 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שום דבר לא יזיז לו. רק תושבי במדינה יסבלו מזה. הוא לא משתמש בשום שירות. יש לו עבדים שעושים את העבודה השחורה בשבילו.
    סגור
  • 1.
    סינוואר משבית את המשק. (ל"ת)
    כרצונו 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור