השוק

ענקית המזון נכנסת לפשיטת רגל: קורסת תחת חובות עתק

חברת המזון האורגני המפורסמת Leroux Creek בקשה להגנה מפני נושים לפי פרק 11 לחוק פשיטת הרגל האמריקאי וחשפה כי לחברה חובות ונכסים בטווח שבין מיליון ל-10 מיליון דולר, עם 50 עד 99 נושים
מערכת ice |  2
כלכלה (צילום shutterstock)
בעולם שבו מזון אורגני הפך לטרנד מוביל, סיפורה של חברת Leroux Creek Food Corp מהווה תזכורת עוצמתית לאתגרים הכרוכים בניהול עסק בתעשייה תחרותית זו. החברה, שנוסדה ב-1986 על ידי משפחת טאפט בהוצ'קיס, קולורדו, התפתחה מיצרנית צנועה של פירות מיובשים אורגניים למותג מוביל בתחום המזון האורגני.
עם מגוון מוצרים Leroux Creek הצליחה לבסס את מעמדה כשחקנית משמעותית בשוק האמריקאי, תוך שהיא מפעילה למעלה מ-200 דונם של מטעים אורגניים מאושרים. אולם, למרות ההצלחה הנראית לעין, ב-27 באוגוסט 2023 הגישה Leroux Creek בקשה להגנה מפני נושים לפי פרק 11 לחוק פשיטת הרגל האמריקאי.

הבקשה, שהוגשה לבית המשפט לפשיטת רגל במחוז קולורדו בדנוור, חשפה כי לחברה חובות ונכסים בטווח שבין מיליון ל-10 מיליון דולר, עם 50 עד 99 נושים. העובדה שהחברה לא פרסמה כל מידע על פשיטת הרגל באתר האינטרנט או בדף הפייסבוק שלה, מעלה שאלות לגבי התקשורת שלה עם לקוחותיה ובעלי העניין.
פשיטת הרגל של Leroux Creek מעלה שאלות חשובות לגבי היציבות הפיננסית של חברות מזון אורגני קטנות ובינוניות, ומדגישה את הצורך באסטרטגיות עסקיות מותאמות לאתגרי השוק המודרני.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שמאלנים?? (ל"ת)
    חיה 08/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אורגני
    ירוחם 08/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה 10 מליון אחד מעשיריי העולם יקנה אותם כמו גרעינים
    סגור