השוק

הרכש מאקסלנס: זה מי שינהל את תחום השירותים הפיננסים לחברות ב-IBI

בית ההשקעות IBI ממנה היום את מי שינהל את השירותים שמעניקים שם לחברות ההייטק; בית ההשקעות IBI נחשב לאחד הגופים הפרטיים הפעילים ביותר בתחומי השירותים לתעשיית ההייטק ומכאן החשיבות במינוי
ניצן כהן | 
אלעד בורשטיין (צילום יחצ)
אלעד בורשטיין מונה למנהל תחום השירותים הפיננסים ב- IBI Capital, חברת האופציות והשירותים הפיננסים למגזר ההייטק, מקבוצת IBI  בית השקעות. חברת השירותים הפיננסים תרכז תחתיה את פעילויות המיזוגים והרכישות, אתIBI Trust - ניהול נאמנויות והעברת הון בין דורי, את S-cube חברת הערכות השווי והייעוץ הפיננסי, את SPIKES קרן המימון לחברות ההייטק ואת Capital International Funds, פידרים לקרנות בינלאומיות בשותפות עם אלכס זיסר.
בורשטיין הנו בעל 25 שנות ניסיון מעשי בניהול פיננסים והשקעות ללקוחות פרטיים ועסקיים. בתפקידו האחרון שימש בורשטיין כשלוש שנים כמנכ"ל אקסלנס השקעות וניירות ערך. קודם לכן עמד בראש חטיבת אקסלנס טרייד, שימש כסמנכ"ל חבר הבורסה של החברה והיה אחראי לפעילות המסחר הפרטי והמוסדי באקסלנס. לפני עבודתו באקסלנס ניהל את דסק האג"ח של פסגות ברוקראז וכן ניהל נכסי אגח בחברת קופות הגמל של בנק הפועלים.
טל דורי, מנכ"ל IBI Capital: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של אלעד להנהלת קפיטל. אלעד מביא איתו ידע נרחב וניסיון ניהול ארוך שנים בתחומים משיקים. אני בטוח שתחת ניהולו ניקח את חברת השירותים הפיננסים ללקוחות קפיטל צעד נוסף קדימה.
מינויו של בורשטיין נעשה לאחר רכישת נקסטאייג' על ידי החברה לפני כשבועיים וכחלק מההתפתחות של חברת קפיטל כמובילת שוק בתחום השירותים הפיננסים למגזר ההייטק.
במסגרת זו החלטנו לאחד את כל תחום השירותים הפיננסים תחת חברה אחת בניהולו של בורשטיין ולחלק את כלל הפעילויות בקפיטל לשלוש חברות - IBI Capital אופציות לעובדים תחת ניהולו של אסף גלס, IBI Capital שירותים פיננסים תחת ניהולו של אלעד בורשטיין, ו-  IBI Capital – Nextage תחת ניהולם של מורן בלכר ועופר כץ".
אלעד בורשטיין: "עולם ההשקעות ככלל ועולמות הקמעונאות הפיננסית בפרט עוברים תהליכים משנים פני תעשייה. אני נרגש להצטרף לבית ההשקעות הטוב בישראל ומלא מוטיבציה לאפשר ללקוחות IBI Capital את מירב ומיטב השירותים הפיננסים ואת מגוון היכולות האדיר שלבית יש להציע״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה