השוק
זו חברת הבריאות הדיגיטלית שהקפיצה את ההכנסות שלה ב-315% ברבעון
הרכישה של "טוויל" מתחילה להראות תוצאות: ההכנסות בערוץ ה-B2B2C של חברת שירותי הבריאות הדיגיטליים דריו הלת' טסו ב-315%. בחברה צופים שיגיעו לאיזון תזרימי עד סוף 2025
חלוצת שירותי הבריאות הדיגיטליים הישראלית דריו הלת' פרסמה דוח רבעוני אופטימי שני ל-2024.
הכנסות החברה ברבעון השני של 2024 הסתכמו בכ-6.26 מיליון דולר ומשקפות עלייה של 8.6% בהשוואה להכנסות הרבעון הקודם ועלייה של 1.7% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, הנובעות בעיקר מגידול בהכנסות B2B2C.
הכנסות החברה ברבעון השני של 2024 הסתכמו בכ-6.26 מיליון דולר ומשקפות עלייה של 8.6% בהשוואה להכנסות הרבעון הקודם ועלייה של 1.7% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, הנובעות בעיקר מגידול בהכנסות B2B2C.
ההכנסות מהערוץ המסחרי ומלקוחות הסתכמו בכ-7.34 מיליון דולר לפני הנחה חד פעמית שניתנה לשותף מתחום הפארמה בהשוואה לכ-3.57 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, עלייה של 105%.
מנוע הצמיחה העיקרי של דריו היה ההכנסות ממעסיקים ותוכניות בריאות בערוץ ה-B2B2C, שהסתכמו בכ-5.5 מיליון דולר, גידול של כ-315% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, וגידול של כ-60% גידול בהשוואה לרבעון הראשון של השנה. זאת, בעיקר עקב הרחבת החוזים עם לקוחות קיימים, הצטרפות לקוחות חדשים ותוספת הכנסות מרכישת טוויל ברבעון הראשון של 2024.
בחברה מדווחים על התקדמות במסגרת שיתופי הפעולה עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים בתחום הפארמה כחלק ממעבר למודל עסקי חדש, מניב ויציב יותר של לקוחות חוזרים בערוץ הפרמצבטי.
החברה סיימה את הרבעון השני של 2024 עם מזומן ושווי מזומן בסך של כ- 22.9 מיליון דולר.
עוד ב-
ארז רפאל, מנכ"ל דריו: "אנו צופים הפחתה משמעותית בהפסד התפעולי בשלושת הרבעונים הבאים, המונעת על ידי צמיחה איתנה בהכנסות וצעדי קיצוץ אגרסיביים בעלויות שיושמו לאחר המיזוג עם טוויל. יוזמות אלו להפחתת עלויות, שהחלו בתחילת מאי 2024 והושלמו בתחילת אוגוסט השנה, צפויות להניב ירידה של כ-24% בהוצאות התפעול (GAAP), וירידה של כ-40% בהוצאות התפעול (Non-GAAP) מהרבעון הראשון של 2024 ועד הרבעון הראשון של 2025".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה