השוק

דלק רכב מוכרת את חלקה בנכס היוקרתי: זה הסכום שהיא מציעה למשקיעים

דלק רכב מתכננת לממש את החזקתה בחלק מפרויקט ויתניה תל אביב. בעקבות כך, דלק רכב, בבעלות האחים אגמון, הציעה למספר חברות ביטוח, גופים מוסדיים ומשקיעים פרטיים למכור את חלקה (50%) בנכס בסכום של 600-650 מיליון שקל

מערכת ice | 
גיל אגמון (צילום רפי דלויה, vecteezy)
דלק מערכות רכב בע"מ, אשר עליה חולשים האחים אגמון, עסוקה בימים אלו במימוש החזקתה בחלק מפרויקט המכונה "ויתניה תל אביב". מדובר בפרויקט שבו חברת דלק רכב שותפה באופן שווה, על ידי חברת נכסי ד.מ.ר, יחד עם חברת ויתניה.
חברת דלק רכב, אשר בשליטת האחים אגמון, החלה בקידום מכירת הבניין, על רקע מגמת ההתאוששות שנרשמה בתקופה האחרונה בשוק המשרדים. בעקבות כך, דלק רכב קיימה לאחרונה שיחות עם מספר חברות ביטוח, גופים מוסדיים ואף משקיעים פרטיים בנושא והעניקה לאלו הצעה מעניינת – מכירת החלק שלה (50%) בשלבים הראשונים של מגדל ויתניה בסכום מוערך של 600-650 מיליון שקל.  
פרויקט ויתניה ממוקם ברחוב החרש בתל אביב והוא כולל מגדל משרדים בן 41 קומות. שטחו של המתחם מסתכם בכ-30 אלף מ"ר והכנסותיו השנתיות מדמי שכירות מוערכות בכמה עשרות מיליוני שקלים.
לצד זאת, הנכס היוקרתי כולל שישה מרתפי חניה, אולם תצוגה ייחודי הכולל מגוון רחב של מכוניות המיובאות על ידי חברת דלק רכב. מלבד זאת, מגדל ויתניה מהווה חלק מפרויקט הכולל שני מגדלי משרדים נוספים בשטח של כ-100 אלף מ"ר, בעלי 42 קומות, שטחי מסחר וכ-130 יחידות דיור.
חלק נרחב משטחי המגדל השני, מכרו ויתניה ודלק רכב לבנק הפועלים בסך של כמיליארד שקל. מלבד זאת, בנק הפועלים עשוי לממש את החזקתו בנכס בין השנים 2026-2027. לצד זאת, בנק הפועלים מחזיק בשטח של כ-6,000 מ"ר, זאת במסגרת בניית המגדל השלישי. על פי ההערכות, הקמתו עשויה להסתיים בשנת 2017. נכון להיום, חברת דלק רכב לא מעוניינת למכור את חלקה בשאר המגדלים של פרויקט ויתניה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה