השוק

רשת סבן אילבן עוברת מהפכה בישראל: אלו הבעלים החדשים

סבן אקספרס הודיעה על רכישת כלל החנויות של סבן אילבן בישראל מידי אלקטרה צריכה והסבתם למותג סבן אקספרס, סבן אקספרס שילמה סכום של כ-3.4 מיליון שקל לאלקטרה צריכה עבור נכסי סבן אילבן
מערכת ice |  2
סניף 7 אילבן החדש (צילום שאולי לנדנר)
סבן אקספרס מוחזקת ע"י קבוצת סלדן בבעלות איש העסקים אודי סעדה וקבוצת קמרי בבעלות אסף קמרי וטוני זיו, לרשת סבן אקספרס כ- 113 חנויות נוחות בפריסה ארצית ומחזור מכירות שנתי שעומד על 250 מיליון שקל אל נכסי החברה יצטרפו 8 נכסים נוספים שמוחזקים כיום ע"י אלקטרה צריכה בשטח כולל של כ- 1000 מ"ר.
לפני מספר שבועות רכשה קבוצת סלדן 33% מרשת חנויות הנוחות "סבן אקספרס" מידי קבוצת קמרי בסכום של כ- 40 מיליון שקל, בכוונת סלדן וקמרי להרחיב את הפריסה ולהגיע לכ-200 חנויות בתוך שנה
 
אודי סעדה ואסף קמרי, בעלים משותפים בסבן אקספרס מסרו: "רשת חנויות הנוחות סבן אקספרס נוסדה בשנת 2021 ולה כ – 113 סניפים בפריסה ארצית מקריית שמונה ועד אילת. רכישת סבן אילבן מהווה התרחבות טבעית עבור הקבוצה, היתרון היחסי של סבן אקספרס בא לידי ביטוי במיקומים האטרקטיביים, הקשר עם הזכיינים וסינגריה בין העסקים שעומדים מאחורי הרשת בעולמות הנדל"ן והקמעונאות".
הבוקר הודיעה סבן אקספרס בבעלות משותפת של קבוצת קמרי (66%) וקבוצת סלדן (33%) על רכישת כלל החנויות של רשת סבן אילבן בישראל מידי אלקטרה צריכה. העסקה נאמדת בכ- 3.4 מיליון שקל. סבן אקספרס תסב את חנויות סבן אילבן למותג סבן אקספרס ולמודל הזכיינות. לרשת סבן אקספרס כ- 113 חנויות נוחות בפריסה ארצית מלאה והיא בעלת מחזור מכירות שנתי שעומד על כ-250 מיליון שקל.
אל נכסי החברה הקיימים יצטרפו 8 נכסים נוספים שמוחזקים כיום ע"י אלקטרה צריכה בשטח כולל של כ- 1000 מ"ר. הסבת החנויות תערך מספר חודשים ובכוונת החברה לשמור על המיקומים. בכוונת קבוצת סלדן וקבוצת קמרי להרחיב את הפריסה של סבן אקספרס ולהגיע לכ-200 חנויות בתוך שנה, כלומר פתיחה של 80 סניפים לרבות סניפי סבן אילבן. המודל העסקי של הרשת מתבסס על מתן זכיינות בתחום המזון והקמעונאות, לרבות ליווי צמוד ויעוץ לבעלי הזיכיון.
לפני מספר שבועות רכשה קבוצת סלדן 33% מרשת חנויות הנוחות "סבן אקספרס" מידי קבוצת קמרי בסכום של כ-40 מיליון שקל ונהפכה לשותפה פעילה בחברה המשותפת אליה תביא את יתרונה היחסי בעולמות הנדל"ן והלוגיסטיקה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ההפסדים היו כי רוב הסניפים במרכז (ל"ת)
    אגם 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    סבן תומך ביידן
    רפי 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סבן תורם ותומך ביידן הנשיא האמריקני הזה דם חיילים ישראלים בידיו .
    סגור