השוק

ניר צוק חוגג רבעון ענק: הכנסות פאלו אלטו זינקו ל-2 מיליארד דולר

ענקית הסייבר פאלו אלטו נטוורקס, פרסמה דו"ח חזק מאוד לרבעון השלישי של 2024, מהם עולה כי ההכנסות זינקו ב-15% מהרבעון המקביל אשתקד.  יתרת חובות הביצוע של החברה עומדת על 11.3 מיליארד דולר, זינוק של 23% מהרבעון השלישי בשנה שעברה. וגם: מה התחזית של החברה לרבעון הבא?
מערכת ice | 
ניר צוק מייסד ומנכ"ל פאלו אלטו (צילום מתוך אתר החברה פאלו אלטו, ויקיפדיה)
ענקית הסייבר פאלו אלטו נטוורקס, אותה ייסד איש העסקים הישראלי ניר צוק, פרסמה היום (שלישי) את הדו"חות הכספיים שלה לרבעון השלישי של שנת 2024, מהם עולה כי סך ההכנסות ברבעון השלישי לשנת הכספים עומד על 2 מיליארד דולר, עלייה של 15% בהשוואה לרבעון השלישי בשנה שעברה, שם ההכנסות עמדו על 1.7 מיליארד דולר. נוסף על כך, יתרת חובות הביצוע של החברה עומדת על 11.3 מיליארד דולר, זינוק של 23% מהרבעון המקביל אשתקד. 
"אנחנו מרוצים מהתגובה הנלהבת של הלקוחות לפלטפורמה שלנו. האסטרטגיה שלנו לטווח הארוך היא פלטפורמיזציה, זאת במטרה להתמודד עם התחכום הגדל של איומי הסייבר, ועם הצורך הגובר בפתרונות אבטחה המבוססים על AI", אמר יו"ר ומנכ"ל פאלו אלטו נטוורקס, ניקש ארורה.
מרדיפאק גולכה, סמנכ"ל הכספים של פאלו אלטו, מסר: "סיפקנו צמיחה עקבית ורווחית שוב ברבעון. נשארנו ממושמעים וממוקדים בביצוע שלנו תוך השקעה ביציאה לשוק ובחדשנות. אנחנו מצפים  לביצוע מול היעדים האסטרטגיים והיעדים הפיננסיים שלנו עם סגירת השנה".
ומה לגבי ההמשך? ענקית הסייבר מעלה את התחזיות לרבעון הבא של 2024 וצופה טווח הכנסה של בין 2.15 מיליארד דולר ל-2.17 מיליארד דולר, המייצגים צמיחה של בין 10% ל-11%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה