השוק

פרטנר משווה ומעלה: מטלטלת את שוק הסלולר

פרטנר משיקה היום במפתיע את ליבת הדור החמישי בסלולר בפריסה מלאה; פרטנר תשדרג בחינם את כל הלקוחות שלה בהדרגה וללא הרשמה; למעשה פרטנר מעבירה את לקוחות דור ה-5 לליבה החדשה כשלקוחות חבילות מדור 4 ודור 3 "ירכבו" על יתרונות הדור החמישי
ניצן כהן |  3
אבי גבאי מנכ"ל פרטנר (צילום כפיר סיוון)
פרטנר השיקה במפתיע את ליבת הדור החמישי של הסלולר ברשת שלה. פרטנר היא הראשונה למעשה שמשיקה רשת דור 5 מלאה עם הליבה המתקדמת כששאר החברות טרם השלימו את ההיערכות להשקה מלאה של הרשת עם ליבת הדור החמישי.
החידושים הצרכניים באים גם כן וזה הופך את פרטנר ברגע אחד למחוללת תחרות בשוק הזה. פרטנר משיקה את ליבת הדור החמישי בכל הרשת שלה ותעביר ללא תשלום את כלל הלקוחות לרשת החדשה וזה כבר סיפור טוב.
לפני שנמשיך בסיפור של פרטנר נציין כי פלאפון אמורה בתקופה הקרובה להשיק את ליבת הדור החמישי ברשת שלה, ההשקה בפועל מתקדמת אבל טרם חוברו הלקוחות שנרשמו לרשת החדשה. סלקום שהתחילה את המרוץ הזה עם פריסה של הרשת הקיימת והאצת של סלייסים ממנה עד כדי שהיא מספקת את שירותי הדור החמישי אבל בתוספת תשלום.
נחזור רגע לסיפור של פרטנר. לקוחות הדור החמישי של החברה יקבלו את הרשת עם הליבה החדשה. לקוחות דור 4 ודור 3 ייהנו מ"רכיבה" על תשתיות הדור החמישי אבל ללא מעבר לחבילת הדור החמישי (בתשלום) הם לא יקבלו את מלוא היכולות של הרשת.
מדוע פרטנר מטלטלת את שוק הסלולר? המוסכמה בשוק ההון הייתה שתוספת התשלום שחברות הסלולר יוכלו לגבות מהלקוחות, תבוא משדרוג לדור החמישי. כשפרטנר נותנת את השירות הזה בחינם, הרי שברור לכל כי אם שאר החברות לא התיישרו לפי הקו של פרטנר, הרי שזה עלול לעלות להם באובדן לא פשוט של לקוחות.
פרטנר הודיעה שתתחיל במהלך כבר היום ללא צורך לפנות אליה. החברה הודיעה עוד כי "כלל הלקוחות ייהנו מיתרונות הרשת החדשה שכוללים: יציבות, אבטחה והצפנה, רציפות, איכות גבוהה של שיחות קול ו-וידאו וקיבולת גבוהה. לקוחות המנויים לחבילות דור 5, ייהנו בנוסף ממהירות גלישה גבוהה יותר וחווית שירות טובה יותר בעת עומסים.
בהמשך השנה, צפויה הרשת המשודרגת לספק הזדמנויות חדשות עבור תעשיות, ארגונים ועסקים, הודות לשתי תכונות מרכזיות אותן היא תביא. האחת היא 'פרוסות הרשת' (Network Slicing), המאפשרת הקצאה בלעדית של נתח מהרשת לטובת לקוח או שירות ייעודי, על בסיס מאפייניו, תוך מענה גמיש לצרכיו הספציפיים.
השנייה היא 'שיהוי נמוך' (Low Latency), המאפשרת זמני תגובה קצרים יותר, תכונה קריטית בכל הקשור לחוויתGaming , ניהול ושליטה מרחוק בזמן אמת (רפואה, חמ"לים) וכן למגמות IoT ואוטומציה תעשייתית (רובוטים בתעשייה, מרלו"גים אוטומטיים, מכוניות אוטונומיות ועוד)". נכתב בהודעה של פרטנר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פרטנר זה מר תקשורת אבי גבאי פלאפון זה ניופאם (ל"ת)
    דוד ישראל 05/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    נו באמת למה!!!!
    מבין עניין 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי גם ככה הם יקרים
    סגור
  • 1.
    לא משמעותי
    פרטנר עד לפני שבוע 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם אייפון 13 פרו מקס ולא מרגיש את הדור חמש...
    סגור