השוק

וורן באפט במסר מדאיג: הבינה המלאכותית תביא לקץ האנושות?

וורן באפט, הפילנתרופ ואחד המשקיעים הגדולים ביותר בעולם, בתחזית מדאיגה מפני הבינה המלאכותית. לטענתו, אנשים יהיו חשופים בהרבה להונאות. בנוסף, השווה באפט את ה-AI לפצצת אטום: "שחררו את השד מהבקבוק כשהמציאו את הנשק הגרעיני, אני לא יודע שום דרך להכניס את השד בחזרה לבקבוק, והבינה המלאכותית קצת דומה. היא כבר יצאה קצת מהבקבוק"
מערכת ice | 
וורן באפט באסיפת בעלי המניות (צילום מסך יוטיוב)
וורן באפט, הפילנתרופ ואחד המשקיעים הגדולים ביותר בעולם, שלח תחזית מדאיגה מפני הבינה המלאכותית שפרצה לאחרונה לעולם והחלה לכבוש את כל חברות הטכנולוגיה הגדולות, כשהוא מזהיר מפניה ומשווה אותה לפצצת אטום.
לטענתו, הפוטנציאל של הבינה המלאכותית לגרום נזק לאנושות הוא אדיר. באסיפת בעלי המניות השנתית של ברקשייר האת'אווי הזהיר באפט מפני השימוש בטכנולוגיית ה-AI, שם הוא טען כי "תחשבו על הפוטנציאל לרמות אנשים". 
 
עוד הוסיף באפט: "אם הייתי רוצה להשקיע ברמאות, זאת אולי הייתה הזדמנות, זה יהיה ענף הצמיחה הגדול בכל הזמנים, והבינה המלאכותית מאפשרת זאת בדרכים מסוימות". לטענת באפט, טכנולוגיית ה-AI חשופה לרמאים ונוכלים ומאפשרת להם לרמות ולחקות אנשים וכך לקחת את כספם.
באפט המשיך והודה כי כמובן שיש דברים טובים בבינה המלאכותית, אך הוא לא יודע לאן ייקחו את זה: "ברור שיש לבינה המלאכותית גם פוטנציאל לדברים טובים. אבל אני חושב, כמי שלא מבין כלום בעניין הזה, שיש לה פוטנציאל עצום לטוב ולרע ואני פשוט לא יודע לאן זה יילך".
לסיום, באפט השווה את הבינה המלאכותית לפצצת אטום: "אני לא יודע כלום על בינה מלאכותית. זה לא אומר שאני מכחיש את הקיום שלה או את החשיבות שלה או משהו כזה. שחררו את השד מהבקבוק כשהמציאו את הנשק הגרעיני, אני לא יודע שום דרך להכניס את השד בחזרה לבקבוק, והבינה המלאכותית קצת דומה. היא כבר יצאה קצת מהבקבוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה