השוק

פוםוום בדרך למיזוג עם ספאק בוול סטריט? כל הפרטים

חברת פוםוום החלה בהליך מיזוג לספאק בוול סטריט. מפתחת פתרונות הצילום הדיגיטלי מבוססי AI מעוניינת להתמזג לספאק Israel Acquisitions Corp, לפי שיווי החברה בלא פחות מ-125 מיליון דולר
מערכת ice | 
פוםוום (צילום רון קדמי)
חברת פוםוום, הידועה כמפתחת ומספקת פתרונות צילום דיגיטלי מבוססי בינה מלאכותית לשוק הגלובלי של פארקי השעשועים ואירועים חווייתיים מרובי משתתפים, החלה בהליכי מיזוג לספאק בוול סטריט
אותו מהלך ייעשה ללא מעורבותו של אלון שטרוזמן, יו"ר דירקטוריון החברה אשר הודיע לאחרונה על סיום תפקידו לאחר שנה וחודש בתפקיד. במסגרת הליכי המיזוג, פוםוום מכריזה כי היא מעוניינת להתמזג לספאק Israel Acquisitions Corp, לפי שיווי החברה בלא פחות מ-125 מיליון דולר. 
בשבוע שעבר, פוםוום הגישה תשקיף חסויה ראשונית ל-SEC ואף האריכה את התקופה שבה היא תוכל לבטל את המיזוג. ההחלטה בדבר הארכת תקופת הביטול נובעת מהרצון של החברה למנוע מצב בו לבסוף לא יובטחו 5 מיליון דולר מעסקאות ההשקעה הפרטיות עד ה-31 באוגוסט. 
כאמור, אותו מהלך יתקיים לא מעורבותו של יו"ר דירקטוריון החברה שטרוזמן אשר נחשב לדמות מפתח בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה הישראלית. בתפקידו הקודם, שימש שטרוזמן כמנכ"ל קשת אינטרנשיונל, הזרוע הבינלאומית של קבוצת קשת, המתמחה בפיתוח, הפקת והפצת תכנים מחוץ לישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה