השוק

ענקית האופנה תאלץ "לצמצם בכוח האדם": מאות עובדים יפוטרו

ברקע קשיים שחברת נייקי חווה בתקופה האחרונה ובשל הצניחה בערך המניה, סגנית הנשיא מישל אדמס הודיעה כי החברה "תאלץ לצמצמם את כוח האדם שלה", מה שלמעשה אומר כי לא פחות מ-740 עובדים ימצאו את עצמם מפוטרים
מערכת ice |  2
פיטורים (צילום shutterstock, אילוסטרציה AI)
סגנית הנשיא של חברת נייקי, מישל אדמס, הודיעה ביום שישי האחרון כי החברה "תאלץ לצמצמם את כוח האדם שלה במטה העולמי ב"שלב השני של אסטרטגיית החיסכון הרב השנתית" שהיא מבצעת", מה שאומר כי לא פחות מ-740 עובדים ימצאו את עצמם מפוטרים.
אותה תוכנית החיסכון הוכרזה כבר בדצמבר, והיא נועדה להפחית את הוצאות החברה ב-2 מיליארד דולר. בפברואר החברה הודיעה כי תצמצם כ-1,600 משרות או כ-2% מכוח האדם שלה, וזאת על רקע ירידה בביקוש לנעליי הספורט של החברה. אמצעי נוסף עליו החברה הצהירה הוא ארגון מחדש של כלל תפקידי ההנהלה.
 
מאז תחילת השנה, מניית נייקי ירדה ב-13% וזאת למרות שמדד ה- S&P 500 הוסיף 4%. "ברבעון הקודם הדגשתי כמה סיכונים בסביבה התפעולית שלנו", אמר סמנכ"ל הכספים של נייקי מת'יו פרנד במהלך דצמבר. "כולל השפעה של התחזקות הדולר, ביקוש הצרכנים בעונת החגים ומספר ההזמנות שלנו במחצית השנה השנייה. במבט קדימה, השפעת הסיכונים האלה נעשית ברורה". החברה מתכוונת לחסוך 450-400 מיליון דולר בארגון מחדש של מצבת החוב שלה באופן שיניב לה תוצאות כבר ברבעון הנוכחי, בעיקר ביחס לתשלומים לעובדים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יקרים
    שמעון 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא התאימו את עצמם לארנק הממוצע
    סגור
  • 1.
    נהיו חברה עייפה ולא חדשנית ...
    זד 04/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר לא מצדיקים את המחיר ...
    סגור