השוק

יו"ר אל על מסתבך: חשד למעורבות בפרשת שחיתות

איש העסקים עמיקם בן-צבי נחקר במשרדי להב 433. הרקע: טענות לפיהן שמו נקשר לכאורה בפרשת שוחד וטובות הנאה בעיר נתיבות. מעורבותו נבדקת בכובעו כבעלים של חברת הנדל"ן מ.ב.צ יזמות ובנייה. מפרקליטו נמסר בתגובה: "מרשי מכבד את רשויות אכיפת החוק, לא דבק רבב בהתנהלותו"
מערכת ice |  3
עמיקם בן צבי (צילום דוברות אל על)
יו"ר אל על עמיקם בן צבי, המשמש בנוסף בעלים של חברת הנדל"ן מ.ב.צ, יזמות ובנייה, נחקר בלהב 433 כחלק מחקירת פרשת השחיתות בעיר נתיבות. במסגרת הפרשה, בה נקשר שמו של ראש העיר הוותיק יחיאל זוהר, מעורבים לכאורה יזמים וקבלנים מחברות בנייה שונות הפועלות בדרום הארץ.
על פי החשדות אשר נבדקים על ידי גורמי אכיפת החוק, זוהר חשוד בקבלת שוחד וטובות הנאה מגורמים שונים בתעשיית הבנייה, תוך הבטחה למתן תמורה באמצעות קידום האינטרסים העסקיים שלהם בעיר נתיבות. זוהר חשוד לכאורה בעבירות מרמה והפרת אמונים. שמו של בן צבי נחשף הערב (חמישי) בתקשורת כמי שנחקר במסגרת הפרשה.
 
חקירתו של בן צבי במשטרה התנהלה בימים שני ושלישי, ללא כל קשר לתפקידו באל על. זוהר, המכהן כראש עיר זו הקדנציה השמינית ברציפות וצפוי להשלים 40 שנות כהונה בתפקיד, לחקירה ביאח"ה (היחידה לחקירות הונאה) בלהב 433 לפני יותר משבוע יחד עם מעורבים נוספים בפרשה. 
בן צבי משמש כמנהל והבעלים של חברת הבנייה מ.ב.צ יזמות ובנייה. החברה הוקמה ב-1996, ועוסקת בייזום, תכנון, ביצוע, פיתוח והקמה של פרויקטים ברחבי הארץ, לרבות בנתיבות. זוהר חשוד שקיבל טובות הנאה מקבלנים ויזמים, לעתים בדרך עקיפה דרך מקורבים ובני משפחה. 
מטעמו של בן צבי נמסר בתגובה דרך פרקליטו עו"ד נתי שמחוני: "בן צבי מכבד את רשויות אכיפת החוק, משתף פעולה באופן מלא והוא סמוך ובטוח כי בסופה של הבדיקה יוברר שלא דבק רבב בהתנהלותו. חשוד להדגיש, המדובר בבירור שאינו קשור, כלל ועיקר, לתפקידו כיו"ר דירקטוריון אל על".  
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    צח ונקי
    אריאלה 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "מרשי צח ונקי כשלג",הכרזה של כל עו"ד המגן על עברינים
    סגור
  • 2.
    חברה
    יהודי 04/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברה הזאת גבת כסף לכרטיסים גם בזמן הקורונה וגם בזמן חרבות ברזל ולא החזירה כספים עשתה שביתות טייסים מתי שרק רצת ודיילים שבתו העיקר עשו מה שרצו
    סגור
  • 1.
    קצה הקרחון
    זוהר 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    35 שנים. צבר הון.
    סגור