השוק

אוטוטוקס חוברת לספקית פתרונות אבטחת הסייבר: "מחזק את מעמדנו"

החברה מכפר נטר הכריזה על שיתוף פעולה עם Secure-IC במטרה לחזק את אבטחת המידע בפתרונות תקשורת מתקדמים. עמוס פרוינד, סגן הנשיא למחקר ופיתוח: "כוונותינו היא לספק פונקציות אבטחה משופרות במערך השבבים מהדור השלישי"
מערכת ice | 
שיתוף הפעולה בין Autotalks ו-Secure-IC (צילום Autotalks)
חברת אוטוטוקס (Autotalks) מכפר נטר המספקת פתרונות תקשורת V2X וחברת Secure-IC, ספקית עולמית של פתרונות אבטחת סייבר מקצה לקצה עבור מערכות משובצות, הודיעו הבוקר (רביעי) על שיתוף פעולה חדש בין השתיים. מטרת המהלך היא חיזוק אבטחת המידע בפתרונות תקשורת מתקדמים, על ידי מודול עובד המצויד במערך השבבים.
עמוס פרוינד, סגן נשיא למחקר ופיתוח באוטוטוקס מברך: "שיתוף הפעולה בין החברות ממחיש את המחויבות המשותפת שלנו לקידום יכולות האבטחה בתקשורת V2X". פרוינד עוד מוסיף כי: "אנחנו ממנפים את המומחיות של Secure-IC באבטחת חומרה ובשירותי הסמכה, כוונותינו היא לספק פונקציות אבטחה משופרות במערך השבבים מהדור השלישי. המהלך מחזק את מעמדנו כמובילים בתחום חיישני הרכב בכלל ובאבטחת סייבר בפרט".
 
טכנולוגיית ה-V2X מיועדת לחולל מהפכה בבטיחות בכבישים וביעילות תעבורתית. אולם טכנולוגיה זו חייבת הגנה מפני מתקפות סייבר, פריצות לנתונים וגישה בלתי מורשית. כתוצאה מכך, אוטוטוקס החליטה לרכוש רישוי ל-Securyzr של החברה Secure-IC ולשלב את המערכת בתוך מערכי השבבים שלה.
אוטוטוקס המסייעת לצמצם תאונות דרכים ולשפר את זרימת התנועה על ידי אותם שבבים הנמצאים בחיישן V2X, מחויבים לשיפור הבטיחות הכוללת בכביש על ידי קישור בין כלי רכב רגילים, מכוניות אוטונומיות, אופנועים והולכי רגל. חיישן זה הוא היחידי ברכב המסוגל לספק מידע על רכבים או משתמשי דרך אחרים מוסתרים, גם במזג אוויר קשה או תנאי תאורה קשים.


השיקה לאחרונה את מערך השבבים מהדור השלישי. צוות אוטוטוקס ישראל (צילום: אייל טואג)
אוטוטוקס השיקה לאחרונה את מערך השבבים מהדור השלישי של החברה, השבב היחידי שתומך בתקשורת דור חמישי, במקביל לתקשורת DSRC המסורתית. מערך שבבים החדש סולל את הדרך ליכולות עתידניות בזכות העובדה שהוא מאפשר בלימה אוטומטית ויישומי Day2 מתקדמים. כתוצאה מהיכולות הללו, החברה נבחרה כספקית לפלטפורמות לייצור המוני של 10 יצרני רכב  וחברה אחת לאופניים חשמליים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה