השוק

המגדל בתל אביב יימכר? עסקה בשווי של 1.1 מיליארד שקל לפחות

חברת הביטוח הראל בוחנת למכור את חלקה באחד ממגדלי אלון ברחוב יגאל אלון. הראל מחזיקה ב-50% מהמגדל הצפוני אלון 1, ובמחצית הנותרת מחזיקה מגדל ביטוח. הרוכש עשוי להיות אחד מיבואני המכוניות כמו ג'ורג' חורש, אלייד או משפחת חרל"פ
מערכת ice | 
הראל (צילום Magma Images Edit Ice)
חברת הביטוח הראל בוחנת למכור את חלקה באחד ממגדלי אלון ברחוב יגאל אלון. הראל מחזיקה ב-50% מהמגדל הצפוני (אלון 1), ובמחצית הנותרת מחזיקה מגדל ביטוח. מדובר במגדל משרדים בן 42 קומות, ונראה כי בהראל סבורים ששכר הדירה על משרדים הגיע לשיא מסוים.
הרוכש עשוי להיות אחד מיבואני המכוניות כמו ג'ורג' חורש, אלייד או משפחת חרל"פ, ולא בהכרח שחקן תשואה, בעוד למגדל ביטוח יש זכות סירוב לרכישת חלקה של הראל. אלון 1, שבנייתו הושלמה ב-2017, הוא חלק מצמד מגדלים, שחולקים שש קומות מרתף משותפות ובהן חניון ציבורי עם 1,179 מקומות חניה, כשבקומת המרתף העליונה ממוקמים מחסנים של יחידות המסחר.  
המגדלים, הממוקמים בסמוך למגדל אלקטרה, הוקמו על מגרש ששטחו כ-20 דונם, שבעבר שכן עליו מפעל הארגז. מגדל ביטוח, הראל וחברת בסר רכשו את המגרש ב-2011 מהבעלים של הארגז, חגי שלום, תמורת 240 מיליון שקל. עלות הקמת הפרויקט היתה 1.3 מיליארד שקל. שווי הנכס בספרי הראל עומד על 890 מיליון שקל, ועל פי גורמים בשוק הנדל"ן, החברה לא תמכור את חלקה במגדל בסכום הנמוך מ-1.1 מיליארד שקל. החברה כבר החלה לבצע פעולות ראשונות למכירת חלקה במגדל, אך תהליך המכירה טרם החל.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה