עסקי ספורט

טניס וסמים: לאחר שהושעתה - השחקנית האהובה תשוב למגרש

הטניסאית סימונה האלפ, שהושעתה ל-4 שנים לאחר שהורשעה בבדיקת סמים כושלת, עודכנה כי תוכל לשוב למגרשים. "הביטחון שלי בתהליך עמד במבחן ע"י ההאשמות ההזויות שהטיחו בי וע"י התקציב הבלתי מוגבל ששומש להילחם בי", אמרה האלפ

מערכת ice | 
טניס-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
בשורות טובות לטניסאית הרומניה סימונה האלפ: לאחר שהורחקה מפעילות כתוצאה משימוש בסמים, קיבלה היום (שלישי) הודעה כי עונשה קוצר לתשעה חודשים. האלפ, בשיא הקריירה דורגה במקום הראשון בעולם וכיום מדורגת במקום ה-18 בעולם, הישג השיא של האלפ הוא זכייה בשני תוארי גראנד סלאם, באליפות צרפת (2018) ואליפות וימבלדון (2019). במהלך הקריירה שלה היא זכתה ב-19 תוארי יחידות ב-WTA. 
האלפ מ-2016 מתאמנת האלפ בהדרכתו של דארן קהיל (אנ'). מאמן הכושר שלה הוא טאו קרקל והמנהלת שלה היא וירג'יניה רוזיצ'י. כזכור, האלפ עברה בדיקת סמים לאחר אליפות ארצות הברית ב-2022 ונתפסה כאשר חומרים אסורים בדמה. השחקנית ניסתה לטעון על חפותה אך נדחתה על ידי בתי המשפט. 
לאחר שפנתה השחקנית לבית הדין הגבוה לערעורי ספורט, היום (שלישי) קיבלה הודעה כי עונשה קוצר לתשעה חודשים וכי בקרוב תוכל לשוב למגרשים. האלפ (32) נולדה בקונסטנצה, רומניה. כשהייתה בת ארבע התחילה לשחק טניס אצל המאמן המקומי יואן סטן. למרות שהתמקדה בטניס, היא גם שיחקה כדורגל וכדוריד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה