השוק

כאל בבשורה מאכזבת ללקוחות: העמלה הזו עומדת לזנק

כאל נתנה התראה כי היא תייקר בחודש מאי 2024 את עמלות עסקאות המט"ח שלה.  לצד זאת, מגיעה הקלה כאשר כאל גם מסרה שהיא תפחית ב-14% את עמלת משיכת המזומן בכספומטים בחו"ל
מערכת ice |  1
כאל (צילום shutterstock)
חדשות לא משמחות בכלל ללקוחות כאל, שעסקאות האונליין שלהם בחו"ל עומדות לספוג התייקרות משמעותית. על פי YNET, כאל נתנה התראה כי היא תייקר בחודש מאי 2024 את עמלות עסקאות המט"ח שלה.
לצד זאת, כאל גם מסרה שהיא תפחית ב-14% את עמלת משיכת המזומן בכספומטים בחו"ל וכן פעולה שעיקרה היא למזרח הרחוק, אבל גם ליעדים נוספים. כאמור, כאל תייקר את עמלת המט"ח משיעור של 2.8% ל-3%, זאת בדומה לעמלה של max.

המשמעות היא, שעכשיו כאל מאבדת את היתרון היחסי שהיה לה מול המתחרה ועתה מי שמרוויחה בגדול היא ישראכרט שהפכה למשתלמת ביותר עם עמלה בגובה 2.9% בסך הכל. 
לצד זאת, על פי YNET, כאל הודיעה כי עמלת משיכת המזומן בחו"ל תרד מ-3.5% ל-3%. באותה נשימה, יש להזכיר כי הכנסות חברות כרטיסי האשראי מעמלות מט"ח היו שוות להן כ-120 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2023, כאשר כאל הייתה מלכת ההכנסות, אבל כאשר יגיע סיכום הרבעון האחרון המספר אמור לרדת בשל נתוני המלחמה שהשביתו את הטיסות לחו"ל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    I NEED IT
    קחו כרטיס מקס 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או רעות תקני לי עם 1% עמלה
    סגור