השוק

חדר העסקאות של לאומי יוצא במחיר יעד אגרסיבי למניה הזו

אחרי הדו״חות של החברות בבורסה, מתפנים האנליסטים לנתח אותם ולהסיק מסקנות; את המסקנות האלה הם מתרגמים להמלצות ומשגרים אותן ללקוחות - וכשמדובר בחדר העסקאות של בנק לאומי, כדאי לפקוח עיניים על ההמלצות האלה
ניצן כהן | 
ביטוח לאומי | כסף (צילום shutterstock)
בחדר העסקאות של בנק לאומי מנתחים את הדוחות של ביג והמסקנה של האנליסטית מעיין בק מרום מעניינת. היא מעניקה למניה המלצת קניה עם מחיר יד של 460.6 שקל, מחיר הגבוה בכ-34% ממחיר השוק של המניה היום בבורסה.
״ביג מדווחת בישראל- על יציבות ב-NOI (בנטרול השפעות חד-פעמיות) ובפדיונות והמשך עליה בשכ"ד למ"ר בחוזים חדשים ובחידושים. הפרויקטים בייזום מתקדמים כמתוכנן. באזור הבלקן - NOI יציב וגידול בפדיונות. עם זאת, אנו כוללים פרמיה לשיעור ההיוון הכולל של ביג בשל עליית הריבית הממשלתית בסרביה. בארה"ב-החברה קרובה לסיים את מימוש הפורטפוליו.

באשר לסיגמנט הנכסים בישראל, כותבת בק מרום כי ״ה- NOI ברבעון השלישי עמד על 118 מיליון שקל, קיטון של 4.5 מיליון שקל לעומת הרבעון הקודם עקב השפעות חד פעמיות שכוללות הוצאות שיווק מוגברות שמאפיינות את הרבעון השלישי ועיתוי רישום הפרשות. 
״בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד, הפדיון בנכסים זהים בתשעת החודשים הראשונים של השנה, עלה בכ-4%. בנוסף, ביג מדווחת גם ברבעון הנוכחי על המשך עליה בשכ"ד
למ"ר בחוזים חדשים ובחידושים. 
״בתחום היזום יש לחברה 9 פרויקטים בהקמה בישראל המתקדמים כמתוכנן, כזכור לפני מספר חודשים דיווחה על תחילת הקמה של פרויקט קניאל פ"ת, מגה פרויקט של מסחר ומשרדים, הצפוי להסתיים בשנת 2027 (בו חתמה הסכם שכירות משמעותי מול חברת פוקס לשכירות של כ-40% מהנכס ורכישת 20%) וכן דיווחה שבהמשך השנה תחל בביצוע של עוד מגה פרויקט בנס ציונה״.
בסך הכל, כותבת בק מרום ללקוחות חדר העסקאות של לאומי כי ״יציבות בהנבה בישראל, וצמיחה בחו"ל בשל היחלשות השקל. אנו מעדכנים את מחיר היעד ל- 460.6 שקל למניה, ומותירים את ההמלצה ב- 'קניה' בשל הפער מול מחיר השוק״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה