השוק

העובדים משלמים מחיר: IBM תפטר עובדי שיווק ותקשורת

ענקית הטכנולוגיה הודיעה לעובדים בפגישה של כשבע דקות שהיא מקצצת משרות בחטיבת השיווק והתקשורת שלה. בנוסף, בדצמבר, מנכ"ל IBM, ארווינד קרישנה, אמר ל-CNBC כי החברה "משפרת באופן מסיבי את כל העובדים ב-AI"
מערכת ice | 
בנין IBM (צילום ויקיפדיה)
חברת הענק IBM הודיעה  אמש (שלישי) בשיחה עם עובדים בחטיבת השיווק והתקשורת שלה כי היא מקצצת בצוות העובדים. ג'ונתן אדשק, קצין התקשורת הראשי של IBM, מסר את ההודעה בפגישה של כשבע דקות עם אנשי הצוות ביחידה.
בנוסף, בדצמבר, מנכ"ל IBM, ארווינד קרישנה, ​​אמר ל-CNBC כי החברה "משפרת באופן מסיבי את כל העובדים ב-AI", לאחר שהכריזה על תוכנית באוגוסט להחליף כמעט 8,000 משרות ב-AI. יבמ אמרה בשיחת הרווחים שלה בינואר אשתקד כי היא מצמצמת 3,900 משרות.

הקיצוצים האחרונים מגיעים לצד סבב נוסף של צמצום בתעשיית הטכנולוגיה. עד כה השנה, כ-204 חברות טכנולוגיה פיטרו כמעט 50,000 בעלי משרות, לפי האתר Layoffs.fyi. ינואר היה החודש העמוס ביותר לפיטורים מאז מרץ, כאשר גם אלפבית, אמזון ויוניטי הכריזו על קיצוץ משרות.
IBM חזרה לצמוח בשנתיים האחרונות, אך ההתרחבות נותרה אילמת. ההכנסות ברבעון הרביעי עלו ב-4% לעומת שנה קודם לכן, אפילו כשהרווחים עלו על ההערכות. סמנכ"ל הכספים ג'יימס קוואנו דיבר על איזון מחדש של כוח העבודה בשיחת הרווחים.
IBM מתמודדת עם תחרות קשה בתחום ה-AI הארגוני. למיקרוסופט, גוגל, אמזון ואחרות יש הצעות דומות, ו-IBM נתפסה זה מכבר כמי שנקלעת לפיגור במירוץ הבינה המלאכותית, במיוחד בכל הנוגע להרוויח כסף מהמוצרים שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה