השוק

דרמה בבחירות לנשיאות לשכות המסחר: זו הבכירה שמצטרפת לשחר תורג'מן

ישראלה שטיר, בעלים ונשיאת קבוצת שטיר לכנסים ותערוכות וסגנית נשיא לשכות המסחר בישראל, הודיעה על תמיכתה ביו"ר בריל, שחר תורג'מן, בריצה לבחירות לנשיאות לשכות המסחר - אחד הגופים החזקים במשק הישראלי. הקרב הלוהט מול אמיר שני - סגן הנשיא, יוכרע באפריל | כל הפרטים
מערכת ice |  4
שחר תורג'מן (צילום עופר חגיוב)
פחות מחודש לקראת הבחירות לנשיאות איגוד לשכות המסחר, שיתקיימו ב-9.4, ושני המועמדים המרכזיים צוברים תאוצה לקראת הבחירות לאחד הגופים החזקים במשק הישראלי. בינתיים מי שטורף את הקלפים הוא יו"ר בריל, שחר תורג'מן, שמצרף לנבחרת שלו שני מועמדים שהחליטו לפרוש ולחבור אליו.
נזכיר: במהלך חודש ינואר, הודיע אוריאל לין, כי יפרוש מתפקידו כנשיא לשכות המסחר וזאת לאחר 22 שנה.  קווי המדיניות העיקריים של לין כנשיא, לכל אורך 22 שנותיו כללו הורדת נטל הרגולציה, מניעת שליטה של הוועדים בנמלים, יצירת שוויון מוחלט בין כל ענפי המשק – ביטול הסלקטיביות, כללים שווים לכולם.
לאחר הודעת הפרישה נקבעו הבחירות לחודש אפריל, ועל העגלה הרותחת קפצו שני מועמדים מובילים: אמיר שני סגן הנשיא שיכהן בתפקיד עד הבחירות ויו"ר בריל שחר תורג'מן המכהן גם כיו"ר התאגדות רשתות המסחר בלשכת המסחר, ומכיר את המערכת היטב מבפנים.

בינתיים, ככל שהזמן מתקרב, אל תורג'מן הצטרפו שני גורמים מרכזיים. הראשון - מאיר קלוגהפט, המשמש בתפקיד סגן נשיא לשכת המסחר, יו"ר ענף הצעצועים ומוצרי תינוקות ומבעלי חברת הצעצועים "שחק-נא", שהודיע היום על תמיכתו בשחר תורג'מן לנשיאות לשכות המסחר. בכך כמובן קלוגהפט הסיר את מועמדותו לתפקיד.
מוקדם יותר, הודיעה גם ישראלה שטיר, בעלים ונשיאת קבוצת שטיר לכנסים ותערוכות וסגנית נשיא לשכות המסחר בישראל,  על איחוד כוחות עם תורג'מן. על הפרק: הסרת המועמדות בתמורה לתפקיד המשנה לנשיא.
לדברי ישראלה שטיר: "לאיגוד לשכות המסחר ולחברים בו תרומה והשפעה אדירה על כלכלת ישראל במיוחד בתקופה זו. שיתוף הפעולה וההרמוניה היא זו שתאפשר להשיג את יעדים החשובים לנו ולמשק כולו. אני מאמינה שלשכה בראשותו של שחר ,תחזור להיות לשכה מובילה, דומיננטית ובעלת השפעה ותביא לשינויים ולשגשוג לטובת כלל חברי האיגוד.
עוד הוסיפה: שחר הציע לי להיות המשנה לנשיא עם הבחרו לתפקיד ולאחר מחשבה החלטתי על מהלך זה ואיחוד הכוחות. צו השעה הוא איחוד כוחות למען ישראל חזקה. אני קוראת לכל חברי האיגוד לתמוך בשחר תורג'מן על מנת לנצח את הבחירות ועל מנת שיחדיו נוכל להביא את השינוי, ההישגים והשגשוג למען איגוד לשכות המסחר חזק יותר".

ישראלה שטיר. צילום: יחצ
מאיר קלוגהפט, התייחס אף הוא לשיתוף הפעולה ולתמיכתו בתורג'מן: ״במיוחד בתקופה זו של ימי מלחמה שמתורגמים לקשיים רבים על המשק ועל העסקים מכלל הקטגוריות, ורגע לאחר שחווינו את תוצאות מגפת הקורונה, אנו חייבים להילחם על מקומנו ולסייע לכלל העסקים הזקוקים להשמעת קולם".
עוד הוסיף קלוגהפט: "אני מאמין שהגיעה העת לנקיטת מעשים בפועל ואני גאה להצטרף לרשימתו של שחר תורג'מן ולהעמיד גם את הניסיון שצברתי בכל תחנות חיי לרשות לשכת המסחר. איחוד הכוחות שלנו יחד עם תורג'מן הוא הצבת חזית בלתי שבירה שתסמל את החוסן שיאפיין את כהונתנו הקרובה ואני קורא לכל חברי הלשכה לתמוך בתורג'מן למען חוסנו של המשק".

מאיר קלוגהפט. צילום: יחצ שחק-נא
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תמכו בבכיין הלאומי שניהל רומן שנים עם עובדת שלו
    אביתר 03/2024/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אדם שמנצל יחסי מרות אינו ראוי לתפקיד בכיר כזה מראה המון על האישיות שלו הבעייתית .
    סגור
  • 3.
    האיש היה צריך לשבת בכלא על ניצול יחסי מרות שנים הזוי
    אילן 03/2024/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שאחד כזה בכלל מתמודד לתפקיד.
    סגור
  • 2.
    איך נותנים לבנאדם שניצל יחסי מרות שנים עוד בצבא להתמודד
    ליאור 03/2024/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    האיש שנים ניצל את מעמדו וניהל יחסים עם מי שמתחתיו כל הבכירים שעבדו מולו ידעו על הקשרים הרומנטיים . לתפקיד כזה ראוי שיהיה אדם ערכי מוסרי ולא אחד שימכור את כולם לאינטרסים האישיים שלו .
    סגור
  • 1.
    תמכו בבכיין הלאומי שניהל רומן שנים עם עובדת שלו
    אביתר 03/2024/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אדם שמנצל יחסי מרות אינו ראוי לתפקיד בכיר כזה מראה המון על האישיות שלו הבעייתית .
    סגור