השוק

האסטרטג הטכני של אופנהיימר: השוק ימשיך לעלות, המניות הקטנות מדשדשות

ארי ואלד, האסטרטג הטכני של אופנהיימר חוזר על הניתוח לפיו המומנטום החיובי בשוק המניות ימשיך כשהמניות הקטנות מתקשות לפרוץ את רמת ההתנגדות הטכנית; כמה אוויר עוד יש לשוק עד ההתנגדות המשמעותית הבאה? הכל בפנים
ניצן כהן |  1
null (צילום shutterstock)
ארי ואלד, האסטרטג הטכני של בית ההשקעות אופנהיימר חוזר על הניתוח של התקופה האחרונה ואומר ששוק המניות האמריקאי נמצא במומנטום חיובי ועדיין רחוק מרמת ההתנגדות הבאה. לעומת זאת המניות הקטנות מתקשות לשבור את רמת ההתנגדות הנוכחית.
אם כן, בסקירתו השבועית חוזר האסטרטג הטכני הראשי של אופנהיימר על הערכתו האופטימית בנוגע לשוק המניות בארה"ב, אך מציין כי קבוצת מניות ה Small-Cap  טרם הצליחה לפרוץ את רמת ההתנגדות הארוכה. בכך, הוא ממליץ על תיזת השקעה סלקטיבית במניות צמיחה בעלות מומנטום חזק, ומדגים באופן ספציפי את רשימת המומלצות Top Ideas של מחלקת המחקר של אופנהיימר.  
"מדד המניות הכללי S&P500  ממשיך במגמת עליה ושובר שיאים חדשים, אך עדיין רחוק מיעד של 5,400 נקודות. עם זאת, מדד החברות הקטנות Russell2000  לא מתמודד עם  המגמה החיובית, כאשר עדיין אינו מצליח לפרוץ מעל רמת ההתנגדות הארוכה של 2,100 נקודות". ארי ואלד סבור כי המשך המגמה החיובית הכללית אמורה להטיב בהמשך גם עם אפיקי ה Small-Cap  ובשלב זה ממליץ על פוקוס על מניות צמיחה בעלות מומנטום חיובי וביצועי יתר.  
"בהקשר זה", מדגיש ואלד את רשימת המומלצות Top Ideas המהווה את ריכוז ההמלצות צוות  35 האנליסטים הבכירים באופנהיימר. ברשימה זו, מציין ארי ואלד במיוחד את "נציגות סקטור הטכנולוגיה כגון חברת השבבים NXPI  (הנמנית גם על רשימת המומלצות "אופקים רחבים") וחברת התוכנה PTC, נציגות הסקטור הפיננסי GS  ו NDAQ  , נציגות סקטור התעשיה PNR  ו RRX  וכן נציגות סקטור הצריכה כגון רשת הפיצה DPZ  וחברת מותגי ספורט LULU".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היום, עכשו nvidia ממש בועה. תתרסק ביום 1 30% לפחות
    שי לפידות 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בועה מושלמת מוכנה למימושים והתקסקות רצינית
    סגור