בחירות 2022

יבגני זרובינסקי סוגר חשבון: "איך אוכלים את החראטות האלה?"

אושיית הרשת יצא נגד אביגדור ליברמן :"זה לא חדש שפוליטיקאים מבטיחים ולא מקיימים, ואין אמונה באף אחד מהם, אבל משום מה השלט הזה של ליברמן מול המרפסת שלי בבית כבר איזה שבוע/שבועיים, ואלה לא דברים שנאמרו במהלך איזה ראיון או סרטון ברשת, ובראש שלי הכי זועקות ה"הבטחות" שלו"
מערכת ice |  2
יבגני זרובינסקי
אושיית הרשת יבגני זרובינסקי סגר חשבון עם ראש מפלגת 'ישראל ביתנו', אביגדור ליברמן, שר האוצר הנוכחי, בעקבות השלט שנתלה 'כלכלה חופשית, מדינה חופשית' שלדבריו תהיה עוד הבטחת בחירות שלא יממש.
זרובינסקי פתח: "פעם ליברמן רץ לכנסת עם "נאשר נישואים אזרחיים" ואז נכנס לקואליציה עם המפלגות החרדיות וכמובן שזה לא קרה, בפעם אחרת, אותו ליברמן רץ עם "אין נאמנות - אין אזרחות", ובפעם נוספת עם "עונש מוות למחבלים", ועכשיו הוא יושב בקואליציה עם רע"מ ומרצ. הוא כנראה שכח את הנושאים האלה, הוא לא מדבר על הנושאים האלה, ובגדול אפילו לא מעלה את הנושאים האלה בכלל לשיח הציבורי כי עכשיו הוא כבר בכלל "כלכלה חופשית, מדינה חופשית".
 
זרובינסקי הסביר: "לפי השלט הזה, אני מבין שכבר כולם נאמנים ואין מחבלים, אז לא צריך להתעסק בזה יותר. הלו? מה קורה עם הדברים שרצת איתם בשנים קודמות? משהו קרה? איפה זה עומד בעצם? משהו זז? שאלה רטורית, התשובה היא לא. ומה שעצוב בפוליטיקה זה שבכל מערכת בחירות, סוקרים ויועצים בודקים "מה מעניין את הציבור כרגע ומה יביא לי הכי הרבה קולות" ואז פשוט רצים עם זה. כי המטרה העליונה שלהם, היא לא באמת לשפר, לקדם או לתקן דברים שמרגיזים פה את כולנו. מטרת העל שלהם היא רק אחת - להישאר בשלטון".

עוד הוסיף: "אז פעם אתה ממתג את עצמך כ"רק ליברמן מבין ערבית" ופעם כאיזה גאון פיננסי שיציל את המדינה. תלוי מה המצב ולאן נושבת הרוח כי הכל כשר בדרך למטרה הראשית - להישאר בשלטון. וכדי להגיע למטרה הזו, אפשר פשוט להגיד מה שרוצים, גם ככה לא חייבים לקיים, מה אכפת להם להגיד? רק לא ברור איך אנשים אוכלים את החארטות האלה כל פעם מחדש".
לסיום כתב: "נ.ב. ברור שזה לא חדש שפוליטיקאים מבטיחים ולא מקיימים, ואין אמונה באף אחד מהם, אבל משום מה השלט הזה של ליברמן מול המרפסת שלי בבית כבר איזה שבוע/שבועיים, ואלה לא דברים שנאמרו במהלך איזה ראיון או סרטון ברשת, ובראש שלי הכי זועקות ה"הבטחות" שלו, כשכל קמפיין מתבסס על איזו הבטחת "ליבה", 3/4 מילים, רץ איתה באטרף, ולא קורה עם זה כלום".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אמר הביביסט חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תמשיך ללקק לביבי את
    מיקה 10/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העכוז.
    סגור
  • 1.
    ישראל ביתנו
    דליה 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליברמן רוצה לזרוק את כולם למזבלה אולי שהוא ילך כבר למזבלה בחירא
    סגור