בחירות 2022

בן גביר נגד בן כספית: "המטה של גנץ מאכיל אותך פייקים"

הסערה סביב סירובו של ח"כ נתניהו לעמוד על אותה הבמה עם ח"כ בן גביר לא נרגעת. בן כספית כתב על המקרה ומי שמיהר להגיב הוא דווקא בן גביר
מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
"מלכודת מתוחכמת מאוד של בן-גביר לנתניהו, או מחדל התנהלות קלאסי של נתניהו שבן-גביר אסף בחדווה" כך כתב העיתונאי בן כספית בתגובה לתקרית שאירעה אמש בהקפות שניות בבית חב"ד במהלכן סירב יו"ר הליכוד לעמוד על אותה הבמה עם יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר, והמארגנים נאלצו לשכנע את האחרון שיסכים לרדת מהבמה.
 
בן כספית המשיך וכתב: "הרי נתניהו הודיע שלא יגיע. מיהר לבוא כששמע שגנץ וגדעון באים. ושילם. במזומן. כמו שהוא הכי שונא". לטקסט הזה הוסיף בן כספית פרסום שלכאורה הופצה על ידי מטה עוצמה יהודית.
מי שלא אהב את הדברים בלשון המעטה הוא ח"כ בן גביר בעצמו שמיהר להגיב: "בן, גם אתה יודע שזו לא מודעה שיצאה מאיתנו. בטח קיבלת את המודעה הזו מהמטה של גנץ שמאכיל אותך פייקים כדי לנסות לסכסך את גוש הימין. תגיד לחבר שלך גנץ שלא יעזור לו לסכסך, ושיבוא לעימות איתי. אם הוא לא מפחד".
גורמים שנכחו במקום סיפרו כי התקרית שארעה אמש (שני) בחגיגת הקפות שניות אליה הוזמנו מספר פוליטיקאים ובהם גדעון סער שנאם על הבמה, נתניהו ובן גביר. על פי עדויות נוכחים במקום, כאשר יו"ר הליכוד נתניהו היה אמור לעלות לבמה ולנאום, הקדים אותו ח"כ איתמר בן גביר וככל הנראה ביקש לנאום גם הוא, וכן להצטלם עם נתניהו. ואולם נתניהו סירב לעלות לבמה עד שבן גביר ירד ממנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה