בחירות 2022

סערת בן-גביר: מה אמר ראש עיריית ר"ג למנהלת בליך?

הביקור של חבר הכנסת איתמר בן גביר עוררה סערה בבית ספר ברמת גן, שמוכר כבית ספר מעורב פוליטית. ראש עיריית רמת גן התייחס לנושא בשיחה עם גולן יוכפז וענת דוידוב

מערכת ice | 
איתמר בן גביר בקבר שמואל הנביא (צילום טוויטר)
פעמים רבות מדגם הבחירות שנעשה בקרב תלמידי בליך ברמת גן ניבא את תוצאות האמת. לקראת מועד המדגם, פוליטיקאים מגיעים לבית הספר, שידוע בשל המעורבות הפוליטית של תלמידיו. יושב ראש עוצמה יהודית וחבר הכנסת איתמר בן גביר הגיע לבית הספר, דבר שעורר סערה בקרב תלמידי בית הספר ואנשים נוספים שאינם תלמידים, חלק הפגינו בעד ביקורו וחלק הצביעו נגד.
ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, שוחח הבוקר (ד') עם מנכ''ל חדשות 13 גולן יוכפז ושדרנית הרדיו ענת דוידוב, במהלך התוכנית אף אם 103, והוא נשאל האם הוא היה מעודכן בהגעתו של בן גביר לבית הספר, , והשיב: "מבחינתי, מעודכן מראש בכל הפרטים וההתפתחויות, וגם אונליין על ידי מנהלת בית הספר. בבליך יש מסורת עוד משנות ה-70 שמקיימים קרנבל בחירות דמוקרטי, ובמשך שבועיים מזמינים את כל הסיעות הריאליות לשלוח נציג או נציגה. בסיומו, עורכים בחירות עם מדגם".
הוא הסביר: "המנהלת נעזרת בנו בדרך כלל לשכנע פוליטיקאים כאלו ואחרים להגיע, וכדי לעודד הגעה של כמה שיותר בכירים". לדבריו, ההנחייה היתה שאנחנו מקדשים את הזכות לבחור ולהיבחר, וגם את חופש הביטוי. "הערכים הללו מגלמים שום תוצאה אחרת מאשר לתת לבן גביר לדבר, כל עוד הוא לא מסית או מכניס גזענות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה