בחירות 2022

הרפורמה לשיפור הטיפול בנכי צה"ל תקועה בשל שיקולים פוליטיים

ועדת ההסכמות בין הקואליציה לאופוזיציה מסרבת לקדם את רפורמת 'נפש אחת' לשיפור הטיפול בנכי צה"ל. "נכי צה"ל חייבים להיות מעל לכל מחלוקת פוליטית"
מערכת ice |  1
אפרת רייטן (צילום אופיר אייב)
ועדת ההסכמות של הכנסת דחתה את חקיקת רפורמת 'נפש אחת' למען נכי צה"ל בכנסת הנוכחית. הקואליציה והאופוזיציה אינן מסוגלות להגיע להסכמות בנושא החוק, אף על פי שהחוק זכה לתמיכה רחבה וכבר עבר בקריאה ראשונה במליאה. החוק המדובר אמור לסייע לנכי צה"ל שאינם מסוגלים לרכוש רכב לצרכים רפואיים או לממש את זכותם לדיור עקב עליית המחירים.
יו"ר ועדת העבודה והרווחה, אפרת רייטן (העבודה), הפועלת לקידום החוק אמרה: "מדובר בחוק היסטורי שישנה את חייהם של אלפי נכי צה״ל ואשר נבלמה התקדמותו בכנסות הקודמות. לאור החשיבות והאחריות הגדולה שלי לאישור החוק, כבר ביום בו עבר בקריאה ראשונה פניתי לוועדת ההסכמות לקבל אישור לקיים את הדיונים ולהכינו לקריאה שנייה ושלישית".
עוד אמרה רייטן: "אני קוראת לוועדת ההסכמות לשים בצד כל מחלוקת פוליטית. נכי צה״ל הם מעל כל מחלוקת או סכסוך פוליטי. מדובר בחוק שעליו יש הסכמה רחבה".
 
מטעמה של חברת הכנסת נמסר כי ביקשה לקיים עוד השבוע פגישה עם נציג הקואליציה ח"כ אופיר סופר ועם יו"ר ארגון נכי צה"ל, עידן קלימן, על מנת לגשר על הפערים בנוסח החוק ולהביא לחקיקתו עוד בכנסת הנוכחית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ישראל התבלבלה, ועובדה שהגועליציה ברשעות עבס לא תאשר!
    ?2? 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה חשבתם לעצמיכם מפלגות פח! לחבור לעבס טיבי ושמיבי??!? חשבתם שזה לטובת ישראל העיקר לא ביבי?!? תראו מה זה עשה לחברה הישראלית ולקונצנזוס שהיה כאן! אפילו יום העצמאות לא הרגיש אותו דבר, גם הוא מעל השמאל והימין, אבל כניראה לא כאשר לערבים יש לגיטימציה הכנסת. מפלגות השמאל תתפכחו ומהר!
    סגור