בחירות 2022

מי מפיל את ישראל ביתנו? ליברמן מאשים את הטייקון הרוסי

בסדרת ציוצים בטוויטר, מאשים השר ליברמן כוחות פוליטיים אשר מנסים לגנוב ממנו את הקולות הרוסים, ולהפיץ שמועה שהוא אינו עובר את אחוז החסימה
מערכת ice |  3
אביגדור ליברמן (צילום סיון שחור ענבה לעמ)
מפלגת ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן ניצבת בסקרים האחרונים על 5 מנדטים, קרוב למדי לאחוז החסימה, ועל כן כל מנדט חשוב. ונראה שיש מי שמנסה לקחת מליברמן את אותם מנדטים חשובים.

אתמול צייץ ליברמן בטוויטר "תמיד לפני כל מערכת בחירות יש תופעה אחת קבועה שחוזרת על עצמה. תמיד איכשהו רגע לפני בחירות, מוקמת רשימה שכל מטרתה היא לפנות לקהל דוברי הרוסית, ולנגוס ולו במעט במצביעי ישראל ביתנו". ליברמן הוסיף גם "השמועה אומרת שמי שאחראי על אותה תופעה הוא בנימין נתניהו. אבל יכול להיות שמדובר בשמועה בלבד."ליברמן מקשר למזימה גם את הטייקון המסתורי יצחק מירלשווילי: "כל זה קורה בזמן שהשופרות של נתניהו מתחילים לפמפם במקביל שישראל ביתנו לא תעבור את אחוז החסימה. גם הפעם מתרוצצת בקרב דוברי השפה הרוסית ״שמועה זדונית״, לפיה הפעם המשימה הוטלה על משפחת מירילשווילי ובעיקר על יצחק מירילשווילי, שהוא במקרה גם הבעלים של ערוץ 14".
ליברמן מאשים את מירלשווילי בפעילות נגדו "לפי אותן שמועות מירילשווילי כבר הספיק לפנות לשורה של דוברי רוסית, בעלי אמביציה פוליטית, וגם לקנות חוות שלמות של בוטים ברחבי העולם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הפרצוף האמיתי התגלה בתור שר אוצר חסר לב ואפילו מרושע (ל"ת)
    ולד 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אני לא בוט
    שאולי 08/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא אצביע לך יותר חשבת שאתה דופק את החרדים ודפקתי את כולנו.
    סגור
  • 1.
    ליברמן .......... (ל"ת)
    מלי 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור