בחירות 2022

אורלי לוי-אבקסיס זועמת: "שנאת חינם מזעזעת, בושה וחרפה"

תגובות נזעמות במערכת הפוליטית בעקבות דברי רם בן ברק. ח"כ אורלי לוי אבקסיס: "בוחר לייצר שנאת חינם והטלת רפש, דווקא ביום ט׳ באב. בושה וחרפה"
דוד זולדן |  4
אורלי לוי אבוקסיס (צילום דוד כהן, פלאש 90)
גם ח"כ אורלי לוי אבקסיס (הליכוד) הגיבה על דברי רם בן ברק: "מזועזעת ונדהמת מהסגנון הבוטה וגס הרוח של אדם בתפקיד רגיש בעת לחימה. יו״ר ועדת חוץ ובטחון שאיבד את הבלמים לגמרי. בזמן שהליכוד ונתניהו נוהגים באחריות ובממלכתיות בחזית אחידה כנגד האויב, רם בן ברק בוחר לייצר שנאת חינם והטלת רפש, דווקא ביום ט׳ באב. בושה וחרפה".

כזכור, מוקדם יותר ח"כ רם בן ברק תקף את נתניהו: "מבינים שיש לו בעיות נפשיות כאלו ואחרות". בן ברק התייחס בריאיון לחיים הכט ברדיו קול רגע לפגישת העדכון בין לפיד לנתניהו ותקף את יו"ר האופוזיציה: "מאוד שמחתי לראות שבצד הנכון של השולחן יושב ראש הממשלה לפיד ומצד השני יו"ר האופוזיציה נתניהו, זה מאוד הרגיע אותי. האיש לא נתן גיבוי לשרים שלו כשהיה ראש ממשלה, לא נתן קרדיט, קשה לו במצבים האלה. אנחנו מבינים שיש לו בעיות נפשיות כאלה ואחרות. כל זמן שהוא באופוזיציה, הכל בסדר". 
קודם לכן, תקף גם את ח"כ איתמר בן גביר, על רק עלייתו להר הבית, ואמר כי "איתמר בן גביר לא צריך להיות בכנסת, הוא ח"כ לצערי. אחד הדברים החמורים שבנימין נתניהו עשה זה הכשרתו והכנסתו לכנסת, זה חמור מאוד. חורבן הבית היה בגלל אנשים כמו בן גביר ודומיו, שהם אמנם צמים ובוכים, אבל בגלל אנשים כמוהו יצאנו לגלות ארוכה מאוד. השיח המפלג והרעיון המשיחי, שלעשות פרובוקציות ולגרור למלחמות גוג ומגוג, הוא משהו שיכול לגרום לנו לקטסטרופה". 
 
בעקבות דבריו, התנצל בן ברק ואמר: "ההתבטאות שלי כי אי התייצבותו של ראש האופוזיציה נתניהו לפגישות עדכון עם רה״מ ‎לפיד כמתחייב, נובעת מבעיות אישיות, אינה במקומה ועל כך אני מתנצל".
כזכור, רק לפני כשבועיים טען ח"כ בן ברק באירוע "שבתרבות" בבאקה אל-ערב'יה כי "הליכוד יש לו אידיאולוגיה ואני יכול להתווכח איתה, זה בסדר גמור, אבל יש את הביביזם. הביבזים לא לגיטימי. אני לא אשב עם ביבי. כשביבי לא יהיה גם הביביזם ילך אתו".
 

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    נתנחם בכך שהדביל המושחת הזה יעוף בעוד 3 חודשים קיבינימט
    אחמד הציוני 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כפושט רגל ל'מימד החמישי'. ייתכן שאז גם תיפתח חקירה על הגניבות שלו ושל אלשייך מקופת הציבור.
    סגור
  • 3.
    ט' באב זה רק פעם בשנה...
    ציוני חילוני 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אצל המזרחיים זה כל השנה !
    סגור
  • 2.
    יו"ר חוץ ובטחון מטעם הליכוד יצא באמצע מבצע צבאי בעזה...
    זוכר 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יו"ר חוץ ובטחון מטעם הליכוד, צחי הנגבי, יצא באמצע מבצע צבאי בעזה...לנופש משפחתי בחו"ל... אנחנו עוד זוכרים....
    סגור
  • 1.
    לא מפליא, חלק ממכונת הרעל של ביבי
    אורי פ 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    וזה היה סגן ראש המוסד, זה מה שמדאיג
    סגור