דיגיטל וטק

Fiverr עולה מדרגה: אלו המוצרים והפיצ'רים החדשים

Fiverr משיקה מגוון מוצרים ופיצ'רים חדשים ושינויים מהותיים בפלטפורמה. החידושים כוללים קטגוריה חדשה של שירותי ייעוץ ושורת מוצרים חדשה ייעודית לסוכנויות, עדכון שיטת הדירוג והביקורות של הפרילנסרים ושדרוג האתר המרכזי עם יכולות בינה מלאכותית

מערכת ice | 
Fiverr (צילום ויקיפדיה)
חברת ההייטק הישראלית Fiverr (זירת מסחר גלובלית מקוונת, שמתווכת מתן שירותים החל מ-5 דולרים), חושפת שורה של מוצרים ופיצ'רים חדשים בזירת המסחר שלה ביניהם קטגוריה חדשה של שירותי ייעוץ ושורת מוצרים חדשה ייעודית לסוכנויות. כמו כן, היא מעדכנת את שיטת הדירוג והביקורות של הפרילנסרים.
מיכה קאופמן, מייסד ומנכ"ל Fiverr אמר: "השקת החורף הנוכחית מבוססת על תובנות שנאספו מהקהילה הגלובלית שלנו. המוצרים החדשים יאפשרו לפרילנסרים בפלטפורמה גישה לדאטה ולכלים מתקדמים המשקפים בצורה מעמיקה את צרכי הלקוחות, החוויה ורמת שביעות הרצון שלהם. שקיפות זו תעצים את היכולות שלהם ותסייע להם להתפתח, להגיע לתובנות עסקיות ולשפר את ביצועיהם בפלטפורמה". 
עוד הוסיף קאופמן: "כמו כן אנחנו נרגשים לשחרר מוצר חדש שתומך בסוכנויות שמציעות שירותים בפייבר. השקה זאת תאפשר לעסקים להיחשף ולעבוד עם מגוון סוכנויות בעלות צוותים רחבים ותחומי מומחיות שונים. בנוסף, אנחנו משיקים קטגוריה חדשה של שירותי ייעוץ שתספק ללקוחותינו גישה למומחים ויועצים בתחומים מגוונים כגון ייעוץ עסקי, משפטי ושיווקי". 
בנובמבר 2015 גייסה פייבר 60 מיליון דולר. את הגיוס הובילה קרן Square Peg Capital בשיתוף עם המשקיעים הקיימים; בסמר ונצ׳ר פרטנרס, אקסל פרטנרס וקומרה קפיטל. עד להנפקתה ב-2019 גייסה החברה במצטבר כ-170 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה