דיגיטל וטק

סם אלטמן בטירוף: הכנסות OpenAI יגיעו ל-5 מיליארד דולר בשנה?

חברת OpenAI ממשיכה לצמוח בקצב מסחרר אחרי שחצתה את רף ה-1.6 מיליארד דולר בהכנסות שנתיות חוזרות, מה שמצביע על עלייה מטורפת של 20% תוך חודשיים בלבד, בעיקר בזכות המוצר הראשון והחשוב ביותר של החברה, ChatGPT. בחברה מעריכים שעד סוף 2024 ההכנסות השנתיות יסתכמו ב-5 מיליארד דולר
מערכת ice | 
סם אלטמן, מנכ"ל OpenAI (צילום vecteezy, יוטיוב/ CBS)
החברה שהקים סם אלטמן, OpenAI, ממשיכה להיות השחקן החזק ביותר בשוק הבינה המלאכותית וממשיכה לשבור שיאים חסרי תקדים, זאת לאחר שבאתר TheInformation דיווח כי החברה חצתה את רף ה-1.6 מיליארד דולר בהכנסות שנתיות חוזרות, מה שמצביע על צמיחה מטורפת של 20% תוך חודשיים בלבד, זאת לאחר שבחודש אוקטובר קצב ההכנסה השנתי עמד על 1.3 מיליארד דולר.
למעשה, בחברה צופים שהקצב ישלש את עצמו יגיע עד סוף 2024 ל-5 מיליארד דולר הכנסות שנתיות. ההצלחה המסחררת של החברה מגיעה בזכות המוצר הראשון והחשוב ביותר של החברה, ChatGPT, שמתבסס על מודלי GPT-3.5 בגרסה החינמית ו-GPT-4 בגרסה בתשלום. 
כזכור, ההצלחה המטורפת של OpenAI מגיעה דווקא על רקע הדרמה הגדולה שהתחוללה בחרה בחודש החולף, זאת לאחר שהבעלים ומייסד סם אלטמן, הודח על ידי דירקטוריון החברה. לאחר שכבר דווח כי המנכ"ל יעבור למייקרוסופט, באופן מפתיע, הודיעה חברת הבינה המלאכותית על חזרתו של אלטמן לתפקיד המנכ"ל, ועל מספר שינויים נוספים בהנהלת החברה.
המנכ"ל אלטמן שב לתפקידו ויהיה תחת פיקוח של דירקטוריון חדש, או לפחות חלקו, כחלק מההסכם הדרמטי והמפתיע על חזרתו. הסכם זה שם סוף לסאגה הממושכת סביב השותף-מייסד של החברה, ששב כאמור לתפקידו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה