דיגיטל וטק

סוני מרחיבה פעילות? כך היא מתכננת לעקוף את מיקרוסופט

המאבק בשוק הגיימינג נמשך: לאחר שמיקרוסופט הודיעה על הרחבת פעילות ספריית הגיימינג שלה סוני, לא נשארת חייבת ועל פי מסמכים שהודלפו היא מתכננת להרחיב את השירות שלה ה-PS Plus גם למכשירים נוספים
עידו מור | 
סוני (צילום shutterstock)
ספריית המשחקים של מיקרוסופט ה-Game Pass, הושקה ב-2017 והפכה להיות שובר השוויון של החברה נגד המתחרה סוני. רק לאחרונה דווח כי מיקרוסופט, מתכננת להרחיב את הפעילות של השירות גם למכשירים וקונסולות אחרות. סוני מנגד, לא נשארה חייבת והשיקה ספריית משחקים משלה.
כבר ב-2021 סוני, פרסמה כי תשיק ספריית משחקים משלה שתתחרה בזו של מיקרוסופט וב-2022 היא השיקה באופן רשמי את PS Plus. לפי הדלפות נראה כי סוני, מתכננת צעד דומה לזה של מיקרוסופט, והיא שואפת להרחיב את תחומי הפעילות של ה-PS Plus עם התמקדות במחשבים הניידים, הנייחים בסמארטפונים ובטלוויזיות חכמות.
בגזרת הטלפונים הניידים, לפי הפרסומים סוני, תשיק משחקים מותאמים ספציפית לפלאפונים חכמים. אילו בגזרת המחשבים, סוני, שואפת להמשיך להשיק משחקים רלוונטיים לפלטפורמה ולמנף את המעורבות בשירות חי וכיוצא מכך למשוך.
כמו כן, סוני מתכוונת להרחיב את אפשרויות הזרמת המשחקים מעבר לקונסולות הפלייסטיישן, ולאפשר למשתמשים בטלפונים ניידים, מחשבים וטלוויזיות חכמות לשחק במשחקים מתוך ספריית המשחקים PS Plus, מה שעשוי להביא להגיד את מספר הלקוחות הפוטנציאליים של החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה