דיגיטל וטק

מסתמן: אפל תשיק את ה-Vision Pro בפברואר הקרוב

כבר בחודש יוני האחרון, אפל, הציגה לראשונה את משקפי המציאות המורחבת שלה, כולל את המפרט הטכני שלה. כעת, נחשף תאריך ההשקה המסתמן שלה שיהיה בתחילת חודש פברואר 
מערכת ice | 
מוצרי אפל (צילום shutterstock)
חברות רבות נכנסו לשוק משקפי המציאות המדומה (VR), אחת מהן היא אפל, שרק בחודשי יוני האחרון, במסגרת כנס המפתחים השנתי שלה, החברה הציגה לראשונה את ה-Vision Pro. כבר אז החברה טענה על השקה מוקדמת של המוצר בתחילת 2024, כעת נראה כי זה באמת עומד לצאת לפועל.
לפי דיווח בבלומברג, אפל תשיק את משקפי ה-Vision Pro בתחילת חודש פברואר. כפי שהחברה פרסמה, המשקפיים מצוידים בפאנלי microOLED שכל אחד מהם יכול להציג את התוכן שמגיע אליו ברזולוציה של 4K עם תמיכה ב-HDR.
יש בהם לא פחות מ-12 חיישנים, כולל LiDAR שמוכר יותר מתחום הרכב, ויש שבב ראשי שמבוסס על מעבד M2 עם תוספת של שבב נוסף המכונה R1 שנועד לצמצם את זמני העיבוד הנדרשים לתצוגה של התוכן הווירטואלי. יש גם מערכת הפעלה ייעודית בשם visionOS.
הסוללה היא חיצונית ואותה אפשר להכניס לכיס כשהיא מחוברת בכבל למשקפיים, זאת במטרה להפחית ממשקלם. הגימור הוא מבד וסביב הפנים נוסף יש ספוג רך ונעים למגע, עם רצועה גמישה המאפשרת התאמה לראש ומקום שאינו חוסם גם שימוש באוזניות. המחיר, כזכור, יהיה גבוה ביותר ויעמוד על 3,500 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה