דיגיטל וטק

מסתמן: אפל תשיק בחודש הבא את משקפי ה-Apple Vision Pro

ה-Apple Vision Pro, משקפי המציאות הרבודה של ענקית הטכנולוגיה אפל, זכו לתשומת לב גדולה בעת השקתם. כעת, מסתמן כי לאחר המתנה של יותר מחצי שנה, החברה הולכת להשיק את המוצר בחודש הבא. כל הפרטים
מערכת ice | 
מוצרי אפל (צילום shutterstock)
מאז חשיפתם הראשונה לפני כחצי שנה, רבים מחכים להשקת המוצר הבא של אפל, משקפי המציאות המדומה שלהם ה-Apple Vision Pro. עד כה, החברה טרם הכריזה על מועד השקת המוצר המסקרן, אך כעת מסתמן כי התאריך קרוב יותר ממה שחשבנו.
על פי הדלפה של בלומברג, החברה כבר הציבה בעבר את תחילת השנה הבאה כיעד אפשרי להשקת המוצר וכעת נשפך אור נוסף על ההכנות שמתבצעות באפל לקראת ההשקה המתקרבת.
ממסמכים פנימיים של החברה עולה כי במידה ולא יהיו כל עיכובים, באפל, נערכים להשקת המוצר הנחשק בינואר 2024. החברה החלה בהכשרת העובדים בחנויות אפל ברחבי העולם והעבירה להם הדרכות על מנת להכין את השטח לקראת השקת המוצר. 
המוצר החדש הוא דריסת הרגל הראשונה של אפל בענף משקפי המציאות המדומה, לפי נתוני החברה הן הולכות להימכר החל מ-3,499 דולר. החברה משקיעה בתהליך הכשרה לעובדיה בשל שמורכבות שבהתקנת המוצר החדש. ההשקה של Apple Vision Pro הוא אירוע מצופה מאוד, כאשר החברה נוקטת בצעדים משמעותיים כדי להבטיח את כניסתו החלקה לשוק. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה