דיגיטל וטק

"75% ממומחי אבטחת המידע חוו מתקפת כופר בשנה האחרונה"

חברת "קלארוטי" הציגה דו"ח גלובאלי בו נחשף כי חלה עלייה בביטוח מתקפות הסייבר כתוצאה מ-75% מומחי אבטחת מידע שהתמודדו עם מתקפת כופר. יניב ורדי, מנכ"ל קלארוטי: "ראינו רצון והזדמנות לתכנון אבטחת מידע מקיפה יותר בסביבות תעשייתיות"

מערכת ice | 
יניב ורדי, מנכ"ל קלארוטי (צילום דוקוארט)
היום (שלישי), חברת "קלארוטי", העוסקת בהגנת מערכות סייבר - פיזיות, פרסמה דו"ח גלובלי שחשף כי 75% ממומחי אבטחת המידע במגזר התעשייתי חוו מתקפת כופר בשנה האחרונה.
הדו"ח, מבוסס על סקר בלתי תלוי שבוצע בקרב 1,100 מומחי אבטחת מידע לסביבת מערכות המידע  והסביבות התפעוליות, אשר מטרתו לבחון את אתגרי הסייבר עמם מתמודדים ארגונים במגזר התעשייתי ולנתח את השפעתם על סדרי העדיפויות ותוכניות אבטחת המידע.
על פי נתוני הדו"ח, כאשר מדובר בהתקפות כופר, ההשפעה על הסביבות התפעוליות מגיעה ברמתה להשפעה על סביבות מערכות המידע. יניב ורדי, מנכ"ל קלארוטי על ממצאי הדו"ח: "המחקר שלנו מראה שעומדים בפני אנשי אבטחת הסביבה התפעולית לא מעט אתגרים, אבל ראינו גם רצון והזדמנות לתכנון אבטחת מידע מקיפה יותר בסביבות תעשייתיות".

מלבד זאת, ציין מנכ"ל החברה כי "בימים אלו ארגונים חותרים לשיפור הערכת הסיכונים, ניהול חולשות האבטחה והסגמנטציה של הרשת שלהם, כדי לייצר הגנה פרו-אקטיבית על מערכות סייבר-פיזיות". על פי החברה נמסר, כי ככל שההפסדים הכספיים ופרמיות ביטוח הסייבר גדלים, כך מומחים יאמצו טכנולוגיות מבוססות Gen AI בסביבות תפעוליות.
עוד נחשף בעקבות הדו"ח של חברת קלארוטי, כי מתוך ה-75% מהמומחים, שציינו שהארגונים שלהם היוו מטרה להתקפות כופר בשנה האחרונה, 69% שילמו את הכופר, ויותר ממחצית (54%) מאלו ששילמו את הכופר סבלו מהשלכות כספיות של מאה אלף דולר או יותר. כתוצאה מכך, ככל הנראה, חלה עליה בביקוש לביטוחי סייבר בקרב המשיבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה