דיגיטל וטק

אילון מאסק מכריז: האם הוא יחבר את תושבי הרצועה לאינטרנט?

לאחר שיודיע כי יחבר את תושבי הרצועה לרשת האינטרנט, איש העסקים והמיליארדר אילון מאסק, הודיע כי לא יאפשר לעזאתים חיבור לרשת האינטרנט בלווין "סטארלינק" שבבעלותו עד שלא יוכח לו שיעשה שימוש רע בתשתיות
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום ויקיפדיה, פלאש 90/ עבד רחים כתיב, shutterstock)
המיליארדר אילון מאסק, הודיע במהלך שידור "ספייס" ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר) שבבעלותו על החלטתו שלא לחבר את תושבי רצועת עזה לאינטרנט דרך הלווין "סטארלינק" שבבעלותו.
למי ששכח מאסק, הודיע על כך שיחבר את העזאתים לרשת האינטרנט לפני חודש וחצי, הצהרה שעוררה חשש בקרב בכירים במערכת הביטחון בישראל. ככול הנראה לאחר הביקור בישראל דעתו של מאסק על כל הנושא השתנתה.
אתמול (ראשון) אמר מאסק, כי הסיבה לכך שהחליט להתחרט ולא לחבר את עזה לאינטרנט היא חשש שלו שאין ערובה לכך שהדבר לא ישמש למטרות אלימות. במהלך שידור ה"ספייס" התייחס מאסק לביקורו בקיבוצי העוטף בהם בוצע הטבח האכזרי ב-7 באוקטובר ואמר: "לחמאס יש הרגל של כריתת ראשים. הם גאים בזה והם עשו זאת בשמחה רבה".
רשת "סטארלינק" היא רשת תקשורת לווינית שפותחה על ידי חברת הטיסות לחלל של מאסק, SpaceX, כדי לספק אינטרנט בעלות נמוכה למקומות מרוחקים. ללוויין סטארלינק יש תוחלת חיים של כחמש שנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה