דיגיטל וטק

מיקרוסופט מכריזה: מדוע תגבה תשלום על שירות שהיה עד כה בחינם?

בעוד כשנתיים, מיקרוסופט, תסיים באופן רשמי את התמיכה במערכת ההפעלה ווינדוס 10. כעת, החברה תאפשר לראשונה לרכוש עדכוני אבטחה בתשלום למערכת ההפעלה גם לאחר סיום התמיכה הרשמית בה 
מערכת ice | 
מיקרוסופט (צילום unsplash, Magma Images)
מערכת ההפעלה ווינדוס 10, אשר מחזיקה בנתח שוק גדול במיוחד העומד על 68% ממשתמשי ערכת ההפעלה, חגגת רק לאחרונה יום הולדת 8. במקביל, מערכת ההפעלה ווינדוס 11, אשר הושקה רק לפני שנתיים מחזיקה בנתח שוק קטן יותר העומד על 26.3%. 
מיקרוסופט, אשר מודעת לפופולאריות של מערכת ההפעלה, פרסמה רק לאחרונה כי בשנת 2025 החברה תספיק לתמוך באופן רשמי, אך כעת החברה יוצאת במהלך שמטיל את ההצהרה הזו בספק. על מנת לתת מענה לכל המשתמשים אשר ימשיכו להשתמש בווינדווס 10, היא תאפשר לאנשים פרטיים לרכוש גישה לתוכנית “עדכוני האבטחה המורחבים” ESU, המעניקה עדכוני אבטחה גם לאחר סיום התמיכה הרשמי, תוכנית שהייתה זמינה עד היום לארגונים ותהיה זמינה בווינדוס 10 גם למשתמשים פרטיים במחיר שאינו ידוע.
בעוד שנותרו כמעט שנתיים, עד שיגיע מועד סוף התמיכה הרשמי במערכת הווינדוס 10 על ידי מיקרוסופט, בהן החברה תמשיך להציג עדכונים שונים כמו עדכוני אבטחה, נותרת שאלה אחת גדולה האם  יהיו משתמשים פרטיים שיבחרו להמשיך להשתמש בווינדוס 10 ולרכוש את תוכנית ה-ESU לקבלת עדכוני אבטחה במחיר לא ידוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה