דיגיטל וטק

קומוולט תספק שירות לחברת הפינטק: היקף העסקה - יותר ממיליון דולר

ספקית פתרונות התשלומים Nuvei תטמיע את פתרונות קומוולט לגיבוי, שחזור, אבטחת נתונים והתאוששות מאסון. החברה מפתחת מערכת מניעת הונאות לחברות נבחרות, ופועלת בישראל כמה שנים לאחר שרכשה את חברת SafeCharge. כפיר שפיר, מנהל מכירות: "פתרונות הגנת הנתונים שהוטמעו הם המקיפים והמתקדמים ביותר בשוק"
מערכת ice | 
שירותי ענן (צילום vecteezy)
חברת הפינטק הקנדית Nuvei נמצאת בשלבים האחרונים של הטמעת פתרון הגיבוי, השחזור, ההתאוששות מאסון וההגנה מפני מתקפות כופר של חברת קומוולט. פרויקט ההטמעה, הנמצא בעיצומו בימים אלה ומבוצע בישראל ובאתרים נוספים של Nuvei בעולם, כולל את יישום מערכת הגיבוי הארגונית Hyperscale X של קומוולט בחברה וכן את פתרון הגיבוי ליישומי הענן ב-Nuvei המסופק במודל SaaS – Metallic.
Nuvei מאיצה את העסקים של ארגונים ברחבי העולם. הטכנולוגיה הסקלבילית והמודולרית של Nuvei מאפשרת לארגונים מובילים לקבל תשלומים של הדור הבא, להציע ללקוחותיהם מגוון אופציות תשלום ולהרוויח מהנפקת כרטיסים, שירותי בנקאות, ניהול סיכונים ושירות מניעת הונאות. הפרויקט מוערך ביותר ממיליון דולר.
חברת Nuvei מחברת עסקים ללקוחותיהם ביותר מ-200 שווקים בעולם, 150 מטבעות ומאות שיטות תשלום שונות. החברה מספקת את הטכנולוגיה והתובנות ללקוחות ושותפיהם במטרה להצליח בשוק המקומי והבינלאומי באמצעות פתרון אחד. Nuvei פועלת בישראל כמה שנים לאחר שרכשה את חברת SafeCharge הישראלית. החברה נסחרת בבורסת ניו יורק (נאסד"ק: NVEI) ובבורסת טורונטו (TSX: NVEI).
בשנים האחרונות רכשה ומיזגה חברת Nuvei מספר חברות. הצורך בבחירת פתרון הגנת נתונים נבע מכך שבכל אחת מאותן חברות שנרכשו פועלות טכנולוגיות שונות בין אם בענן או בין כותלי הארגון, מערכות הפעלה שונות, אלפי שרתים שונים, מסדי נתונים גדולים ומורכבים ועוד, כאשר עלה הצורך לתת פתרון אחיד ומרכזי לכל החברות ולעמוד בתקנים וברגולציות מחמירות הקיימות בענף.
 
המורכבות הזו של סביבות שונות והצורך לעמוד בסטנדרטים של אבטחת מידע ורגולציה הביאה את החברה לחפש פתרון שלם ומקיף אשר ייתן שירות לכלל החברות שנרכשו בכל האתרים. חברת Nuvei נדרשת לעמוד ברגולציות של Airgap backup מלא מקצה לקצה, כאשר כל התווך וכל הדיסקים מוצפנים בצורה מלאה, ברמה הפיזית וברמה הלוגית, דבר אשר קומוולט יודעת לתת מענה והמערכת הקודמת שהייתה בארגון לא סיפקה מענה.
"קומוולט סיפקה פתרון אידיאלי לצרכי הארגון. Nuvei מעניקה תשומת לב וחשיבות גבוהות ליכולת לספק פתרונות עם זמינות מלאה עם הגנה מפני מתקפות כופר, מבלי לפגוע בפרודקשן, אשר כמובן הינו תחום רגיש בתחום העיסוק של החברה", אומר צביקה רוזנפלד, מנהל התשתיות של Nuvei.

צביקה רוזנפלד (צילום: עצמי)
לדברי רוזנפלד, "הפתרון של קומוולט שהוטמע מעניק גיבויים אוטומטיים, דוחות שחזור, דוחות אבטחת מידע למחלקת אבטחת המידע כחלק מעמידה ברגולציות. קומוולט משולבת באופן מלא במערכות ה-SIEM/SOCK של Nuvei לצורך ניטור".
כחברת פינטק מוערכת, הדבר הכי חשוב ל-Nuvei הוא לספק את ה-SLA עליו התחייבה בפני הלקוחות.  Nuvei היא חברה המבצעת תהליכי עיבוד און ליין. היא מחויבת ונמדדת על פחות ממילי שנייה בתהליכי עיבוד עבור הלקוחות. בעקבות היישום של הפתרון של קומוולט השיגה Nuvei צמצום זמן כוח אדם בתחזוקה היומיומית או בפתרון תקלות, יעילות בביצוע הגיבויים וחיסכון בנפח אחסון.
כפיר שפיר, מנהל מכירות מגזר אנטרפרייז בחברת קומוולט ישראל אומר כי, "אנחנו גאים ושמחים ביצירת הפתרון המקיף עבור Nuvei ומודים לחברה על העבודה המשותפת הקשה וכמובן על האמון. פתרונות הגנת הנתונים שהוטמעו הם המקיפים והמתקדמים ביותר בשוק וענו על כל הצרכים של הארגון, גם מבחינת יכולות וביצועים וגם מבחינת עמידה בתקנות המחמירות ביותר בעולם, וכאלה יתאימו לצרכי כל ארגון אנטרפרייז בצמיחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה