דיגיטל וטק

משתמשי אייפון מתלוננים: האם נמצא הפתרון לתקלה בוואטסאפ?

משתמשי האייפון ברחבי הארץ, מתלוננים על שורה של תקלות בוואטסאפ, אשר זכתה לתואר האפליקציה הפופולארית ביותר בישראל. כעת, בעקבות עדכוני התוכנה החדשים שאפל, הוציאה אפשר לקוות שהתקלה תסדר או שמדובר בתקלה שתישאר כאן זמן רב
מערכת ice | 
תקלה בוואטסאפ (צילום unsplash)
וואטצאפ, זכתה לא פעם בתואר הנחשף האפליקציה הפופולארית ביותר בישראל, אגב לאחריה נמצאות יוטיוב ופייסבוק. נתוני איגוד האינטרנט הישראלי, מעידים כי היא מותקנת בקרב 95% מאזרחי ישראל כאשר חלק מהמשתמשים משתמשים בה להעברת הודעות בלבד ויש כאלו האפליקציה מהווה עבורם כלי עבודה משמעותי.
בשבועות האחרונים, משתמשים רבים בעלי אייפון מדווחים על תקלות באפליקציה כשהשכיחה בניהן היא העובדה שלפעמים היא פשוט נתקעת. כעת, עולה השאלה מה ניתן לעשות בעניין.
בין התקלות עליהן מדווחים המשמשים הם: שהאפליקציה קורסת ללא כל סיבה במהלך השימוש השוטף, האפליקציה "קופאת" ולא ניתן לבצע בה כל פעולה שהיא, משתמשים דיווחו גם כי הם ממתינים זמן רב עד ששורת החיפוש תגיב, לעיתים האפליקציה לא מתריעה על הודעות חדשות ואף דווח על בעיה בהעברת קבצים ותמונות לאפליקציה. יש לציין כי ניתן לצאת מהאפליקציה לגמרי, אבל האפליקציה עצמה לא מגיבה לעיתים במשך זמן רב.
יש להגיד תחילה כי תקלות מסוג זה אינן מקור לדאגה גדולה משום שהן אינן דבר חריג. לצערנו, היחידים שיוכלו לענות על השאלה מהם הסיבות לתקלה הם המהנדסים והצוותים הבינלאומיים במטא בלבד.
מומחים בשוק מקשרים בין התקלה לבין מערכת ההפעלה החדשה של אפל שיצאה לא מזמן ה-iOS17 וככול הנראה מדבור בחוסר תיאום בין האפליקציה למערכת ההפעלה ה שגורם לקריסה וריבוי תקלות בזמן האחרון. על כן, מסתמן כי מדובר בעניין של זמן עד שהתקלה תסדר על ידי התאמה של אנשי החברה לעדכונים החדשים של מערכת ההפעלה.
השערה אחרת קשורה לעובדה שוואטסאפ הכניסה לאחרונה הרבה פיצ'רים חדשים לאפליקציה כשהאחרון נכנס רק בשבוע שעבר. נכון לעכשיו גם אפל וגם מטא, לא פרסמו שום הודעה רשמית בנוגע למצב הנוכחי. ההמלצה שיש לנו לתת לכם על מנת לנסות לסדר את התקלה זה תחילה לגבות את ההודעות שלכם ולאחר מכן למחוק ולהתקין מחדש את האפליקציה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה