דיגיטל וטק

חברת המד-טק יזמה קמפיין תרומות עולמי למען ישראל: "חובה אנושית"

חברת מדטרוניק לקחה תחת חסותה את קיבוץ סעד מעוטף עזה, שבו מתגורר אחד מעובדיה ושתושביו פונו לים המלח. עובדי החברה התנדבו וארזו חבילות עבור המשפחות המפונות. המנכ"ל אריק קורקוס: "פועלים בארץ ובעולם לתמוך בבתי החולים, בכוחות הלוחמים ובמפונים"
מערכת ice | 
חברת מדטרוניק בקמפיין תרומות עולמי למען ישראל (צילום shutterstock)
חברת מדטרוניק, החברה הגדולה בעולם לטכנולוגיות רפואיות החליטה לאמץ את קיבוץ סעד מעוטף עזה, בה מתגורר אחד מהעובדים שלה ושתושביו פונו למלון בים המלח. מדטרוניק ישראל תרמה ציוד למשחקיה לילדים במלון ובנתה ספסלים ופינות ישיבה עבור בני הנוער.
עובדי החברה התנדבו וארזו חבילות מלאות כל טוב והמון אהבה עבור המשפחות המפונות. "אנו רואים את העובדים שלנו כחלק ממשפחת מדטרוניק הרחבה", סיפר אריק קורקוס, מנכ"ל מדטרוניק ישראל. "לכן, מיד כששמענו על המצב, ראינו צורך לגייס את כל כוחה של החברה".

"מתוך חובה אנושית ולספק תמיכה לעובד, למשפחתו ולקהילה שלו בשעתם הקשה. במקביל אנו פועלים במגוון רב של פעילויות ובארץ ובעולם על מנת לתמוך בבתי החולים, בכוחות הלוחמים ובמפונים". כחלק מקמפיין התמיכה, יזמה החברה קמפיין תרומה עולמי המזמין את 90 אלף עובדי החברה ב-150 המדינות ברחבי העולם לתרום לעמותות ישראליות, ביניהן מד"א, איחוד הצלה, ער"ן והסוכנות היהודית.

(צילום: יח"צ מדטרוניק)
על כל סכום שנתרם, מדטרוניק העולמית תכפיל את התרומה. בנוסף, ארגנה החברה מגוון התנדבויות בקרב העובדים כמו אריזת מזון לטובת תושבי הדרום שלא יכלו להתפנות, סידור וארגון ציוד לטובת משפחות שנעקרו, תרומת מחשבים, אספקת ציוד למפונים, תרומות דם, מארזים לפצועים בבתי חולים ועוד. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה