דיגיטל וטק

מנכ"ל אפל מצהיר: “אנחנו עדיין עובדים על AI"

בזמן שחברות רבות החלו לשלב את טכנולוגיית הבינה המלאכותית במוצריהם, נראה כי אפל נשארה מאחור. בשיחה שקיים מנכ"ל החברה טים קוק הוא הכריז כי : "אתם תראו פיתוחים הקשורים במוצרים שלנו לאורך זמן, כאשר הטכנולוגיה הזו ניצבת בלב העניינים״
מערכת ice | 
טים קוק מנכ"ל אפל (צילום ויקיפדיה, פלאש 90/ מרים אלסטר, unsplash)
כידוע, מרבית החברות המובילות בשוק הדיגיטל והסלולר כבר החלו לשלב את טכנולוגיית הבינה המלאכותית במכשיריהם. עד כה היה נראה כי ענקית הטכנולוגיה אפל, חלק מהמירוץ הזה, אך בשיחה עם משקיעים מנכ"ל החברה טים קוק, רמז אחרת.
הדברים נאמרו במסגרת שיחה שערך קוק עם משקיעים לצורך סיכום הרבעון השלישי של השנה. בדרך כלל באירועים כמו החברות מעוניינות להציג את החדשנות שבמוצרי החברה הקיימים.
במקום זו מנכ"ל אפל טים קוק בחר להצהיר באופן זהיר כי החברה כלל לא ממהרת וחידושים הקשורים ב-AI יגיעו בעתיד למוצריה. כשקוק נשאל בנוגע לטכנולוגיית הבניה המלאכותית במוצרי החברה, הוא הצהיר באירוע כי: ״אנחנו הולכים לעשות את זה באופן אחראי״.
קוק המשיך ואמר למשקיעים כי:״אתם תראו פיתוחים הקשורים במוצרים שלנו לאורך זמן, כאשר הטכנולוגיה הזו ניצבת בלב העניינים״. מלבד אלו קוק החליט של להתייחס באופן קונקרטי לפיתוחים ספציפיים יותר שהחברה עובדת עליהם כעת.
לפי שמועות ודיווחים אפל בהחלט לא אדישה, ומשקיעה משאבים רבים ובדומה למתחרות שואפת גם היא לפתח טכנולוגיית בינה מלאכותית משלה. אחת השמועות שעלו היא העובדה שהחברה שואפת שהטכנולוגיה הזו מאמץ לא מבוטל בפיתוח טכנולוגיות בינה מלאכותית משלה, בהן תחליף לסייעת הדיגיטלית סירי שיהיה מסוגל לנהל שיחות ולענות לשאלות מורכבות יותר בסגנון ChatGPT.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה