דיגיטל וטק

חשש ממתקפת סייבר: ממשלת בריטניה מגייסת מומחי קריפטו

הרשויות במדינה מבקשות לשכור שישה מומחי מטבעות קריפטוגרפים שיפעלו כחלק מה-NCA. סוכנות הפשע הלאומית פרסמה בעבר דוחות המצביעים על כך שהתעשייה מנוצלת על ידי פושעים מאורגנים להלבנת כספים ולתקיפות במרחב הקיברנטי. באוגוסט 2023 בורסת Coinbase הכריזה על פעילות "רצינית" במדינה
מערכת ice | 
ממשלת בריטניה מגייסת מומחי קרפיטו למנוע פשעי סייבר (צילום shutterstock, freepik)
הרשויות בבריטניה מבקשות לשכור שישה מומחי מטבעות קריפטוגרפיים כדי לסייע בהתמודדות עם פשעי סייבר כחלק מסוכנות הפשע הלאומית הבריטית (NCA). לפי פרסום המשרה באתר ממשלת בריטניה, המועמדים האידיאליים יהיו בעלי מגוון מיומנויות כגון פיתוח ויישום אסטרטגיות מודיעין וחקירה הקשורות למטבעות קריפטוגרפיים, זיהוי ומעקב אחר עסקאות מטבע וירטואלי ומתן מומחיות טכנית בנוגע לטכנולוגיית בלוקצ'יין.
ה-NCA היא הסוכנות המובילה המוטלת על המאבק בפשע חמור ומאורגן בבריטניה. היא פרסמה בעבר דוחות המצביעים על כך שמטבעות דיגיטליים מנוצלים על ידי פושעים מאורגנים להלבנת כספים ולביצוע סוגים שונים של פשיעה פיננסית. המהלך משלים את המטרה של בריטניה להפוך למרכז קריפטו, ומצית מחדש דיונים סביב בניית סביבה מוסדרת שמטפחת את המערכת האקולוגית של הקריפטו ולא תפגע במשתמשיה.
לפיכך, עמדות חדשות אלו בתוך הסוכנות מדגישות את הדאגה הגוברת של ממשלת בריטניה לגבי השימוש במטבעות קריפטוגרפיים לפעילויות בלתי חוקיות. הוא מדגיש עוד יותר את הצורך באנשי מקצוע מיומנים ומנוסים יותר כדי להתמודד עם האתגרים של חקירת פשעים פיננסיים המשתמשים במטבעות דיגיטליים.
 
באוגוסט 2023, בורסת הקריפטו Coinbase אישרה שהיא פועלת "ברצינות" בבריטניה ובאירופה על רקע הצגת הרגולציה של שווקים בנכסי קריפטו (MiCA). פרסום של החברה זיהה את בריטניה כאחד משווקי המשתמשים הצומחים ביותר שלה. "דברים מתרחשים באירופה, מקדמים את האזור קדימה וכשזה מגיע לאימוץ הכלכלה הדיגיטלית, האזור מתכונן לשינוי באופן שבו הוא משתמש וחושב בכסף", כתבה החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה