דיגיטל וטק

עמיר פרץ: "התע"א תמשיך לשמור על המדינה - באוויר, בים וביבשה"

יו"ר התעשייה האווירית ושר הביטחון לשעבר התייחס לראשונה למערכה בעזה: "בזכות האחדות, ישראל תנצח". בסרטון ששיתף בעמוד הפייסבוק של החברה, הודה לעובדים: "אני רואה את ההתגייסות של כולכם". כתושב שדרות סיפר גם על רגעי האימה של ה-7 באוקטובר: "ככל שחלף הזמן, התמונה הפכה קשה יותר"
מערכת ice |  2
עמיר פרץ (צילום תומר נויברג/פלאש 90)
עמיר פרץ, יו"ר דירקטוריון התעשייה האווירית ושר הביטחון לשעבר, ומי שחתום על אחד ההישגים המבצעיים המשמעותיים של מערך ההגנה הישראלי, הבאת מערכת כיפת ברזל לשימוש בצה"ל, התייחס הערב (חמישי) לראשונה לאירועי המלחמה בעזה. בסרטון שפרסם בדף הפייסבוק של התעשייה האווירית סיפר כיצד אירועי המערכה השפיעו עליו כתושב שדרות. 
"בבוקר יום שבת ה-7 באוקטובר, התעוררנו בשדרות, אחלמה ואני, עם האזעקה שפילחה את שמיי היישוב בקריאת צבע אדום", שיתף פרץ. "לאחר כמה דקות התחוורה לנו התמונה הקשה. קיבלנו טלפונים מבנינו שגרים בשכונות אחרות בעיר, והם דווחו שהם שומעים קולות של ירי ברחובות היישוב. ככל שחלף הזמן, התמונה הפכה קשה עוד יותר". 
"כולכם מכירים את המראות הקשים שצילמו בקיבוצים ובתוך היישוב שלי", הודה פרץ. מאוחר יותר, שר הביטחון לשעבר פנה ישירות לעובדיו והתייחס למעורבותה של התעשייה האווירית בהגנה על ישראל. "אני רואה את ההתגייסות של עם ישראל, ובתוכה התגייסות של כל עובדי התעשייה האווירית שמהרגע הראשון התייצבו לעבודה ועובדים 24/7 כדי לספק את הדרישות המיידיות שכל כך חשובות לפעילות המבצעית היום ובוודאי להמשך הפעילות שתכריע את החמאס". 

פרץ סיפר כי מאז פרוץ המלחמה הוא עסוק ביתר שאת בעבודה. "אני מחלק את זמני בין עבודה וביקורי משפחות שכולות ששילמו את המחיר היקר ביותר, וכל ביקור כזה מבהיר ומחזק את תחושותינו כי אנו חייבים לנצח". על כוחם של חיילי צה"ל פירט בהרחבה, וקשר את תרומת התעשייה האווירית לכוחות הביטחון. "בזכות הגיבורות והגיבורים שנלחמים על הבית, בזכות צה''ל ומערכת הביטחון שאנחנו חלק ממנה, בזכות האחדות ובזכות כל אחת ואחד שגרים כאן וימשיכו לגור כאן לעולם - ישראל תנצח".
 

"התעשיה האווירית לישראל תמשיך לשמור על המדינה, באוויר, בים ביבשה ובחלל", סיכם פרץ את דבריו. אגב כך, התייחס גם ליום השנה להירצחו של רה"מ לשעבר יצחק רבין ז"ל, שחל היום ואירועיו המרכזיים בוטלו בשל המערכה. "היום אנחנו מציינים את יום השנה להירצחו של ראש הממשלה ושר הביטחון יצחק רבין ז"ל. אמירתו של רבין - 'אין לנו מדינה ספייר', מהדהדת בימים אלו בכל ביקור, בכל שיחה. ולכן חייבים לנצח". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי זה?
    רוז 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    וואו מסודרים לכל החיים . מה זה משנה אם ניצחו או הפסידו בבחירות . קופצים מג'וב לג'וב ולחשוב שיש פה אנשים רעבים כי אין להם מקומות עבודה .. איך הוא קרא למפלגת העבודה? סוציאל דמוקרטי...חחחחח
    סגור
  • 1.
    מלח הארץ
    אזרחית 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שמחתי לקרוא את הפוסט סוף סוף שומעים ממך, אתה לא מופיע בערוצים, ולא פעם שאלתי איפה האיש היקר שבזכותו יש לנו היום כיפת ברזל שמיגנה על עם ישראל. תודה לך איש יקר צנוע וענוו שתזכה לבריאות ואריכות ימים שונים עד 120.??????
    סגור