דיגיטל וטק

מטא שוברת שיאים: עלייה של 23% בהכנסות החברה

ענקית הרשתות החברתיות מדווחת על עלייה של 23% ברווחי החברה ברבע השלישי של השנה. מדובר ברבעון הרווחי ביותר בתולדות החברה שנבע בין היתר מההתאוששות בשוק הפרסום הדיגיטלי ומסבבי פיטורים אותם ביצעה השנה החברה
מערכת ice | 
מארק צוקרברג (צילום shutterstock, unsplash)
ענקית הרשתות החברתיות מטא דיווחה הלילה על הכנסות שיא ברבעון השלישי של השנה. מדובר בצמיחת ההכנסות החדה ביותר מאז החזרה מתקופת הקורונה הקשה. הכנסות החברה ברבעון זה עלו ב-23% בעיקר הודות להתאוששות בשוק הפרסום הדיגיטלי והתייעלות העבודה וצמצום הוצאות החברה שנגרם ממספר סבבי פיטורים אותם ביצעה במהלך השנה האחרונה.
מניית מטא עלתה ב-2.8% לאחר סגירת וול סטריט, כאשר לפני הסגירה, סיימה בירידה של 4.2%. מטא שבבעלותה הרשתות החברתיות- פייסבוק, אינסטגרם, וואטסאפ ומסנג'ר דיווחה כאמור על עלייה של 23% בהכנסות החברה ברבעון השלישי של השנה לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה. הכנסות החברה עומדות על 34.15 מיליארד דולר ברבעון השלישי של 2023. תחזיות האנליסטים עמדו על 33.6 מיליארד דולר.
מדובר במספר הגבוה ביותר של הכנסות בחודש מאז הרבעון השלישי של 2021, אז עלו ההכנסות ב-35.1%, ברבעון הקודם של השנה צמחו הכנסות מטא ב-11% וברבעון הראשון ב-3% ובעצם שברו רצף של רבעונים בירידה. מטא צופה הכנסות של בין 36-40 מיליארד דולר ברבעון האחרון של השנה, מתחת לתחזיות האנליסטים שצופים 38.7 מיליארד דולר ברבעון האחרון של השנה.

הרווח הנקי של החברה ברבעון השלישי עמד 11.58 מיליארד דולר, עלייה של 164% לעומת ההכנסות ברבעון השלישי אשתקד. מדובר ברבעון הרווחי ביותר בתולדות מטא. הבעלים מארק צוקרברג התייחס לכך ואמר: "היה לנו רבעון טוב עבור הקהילה והעסקים, אני גאה בעבודה שעשו הצוותים לקידום בינה מלאכותית ומציאות מעורבת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה