השוק

מיקרוסופט מפציצה: עלייה של 13% ברווחי החברה ברבעון השלישי

ענקית התוכנה הודיעה על רווחי החברה ברבעון השלישי של השנה ומדווחים על עליה של 13% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ועומד על 56.5 מיליארד דולר לעומת התחזיות שעמדו על 52 מיליארד דולר בלבד
מערכת ice | 
מיקרוסופט (צילום unsplash, Magma Images)
ענקית התוכנה מיקרוסופט הודיעה על עלייה של 13% ברווחי החברה ברבעון השלישי של השנה, לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הכנסות החברה ברבעון זה עומד על 56.5 מיליארד דולר, זאת לאחר שהתחזיות עמדו על 52 מיליארד דולר בלבד. הכנסות אלה נוצרו בעיקר עקב צמיחת ההכנסות מהענן של החברה. גם הרווח הנקי קפץ ל-22.9 מיליארד דולר עלייה של 27%.
חטיבת הענן של מיקרוסופט על כלל שירותיה ביניהם גיטהאב וניואנס צמחה ב-19% והניבה הכנסות בשווי של 24.3 מיליארד דולר, כמיליארד מעל התחזיות שעמדו על 23 מיליארד דולר. ההכנסות מ-AZURE קפצו ב-29% זאת לאחר שהערכות עמדו על 26% בלבד.

למרות שמיקרוסופט לא מפרסמת את ההכנסות מ-AZURE במספר מדויק, הצמיחה המהירה בלטה לטובה בעיקר לאור מה שקורה בגוגל, שם קצב הצמיחה איטי יותר בפעילות הענן שלה. מניית מייקרוסופט עלתה השנה ב-38% מתחילת השנה, כאשר מדד הייחוס S&P 500 טען לעלייה של 11%. מיקרוסופט היא אחת מחמש חברות הביג טק - חברות טכנולוגיית המידע הגדולות ביותר בארצות הברית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה