דיגיטל וטק

בשורה למשתמשי ג'ימייל: השדרוג שכולם חיכו לו

לאחר שנכנסה לעולם המכשירים המתקפלים והשיקה רק לאחרונה פלאפון מתקפל ראשון, גוגל מוציאה עדכונים ושיפורים לאפליקציית הדואר שלה המוקדשים כולם לסמאטרפונים עם מסך גדול
מערכת ice |  5
גוגל (צילום unsplash)
לאחר שגוגל נכסה לאחרונה לשוק המכשירים המתקפלים והשיקה אחד משלה, גוגל משיקה שיפורים באפליקציית הדואר האלקטרוני Gmail המוקדשים למכשירים בעלי מסך גדול יותר.
במסגרת החידושים הללו יתאפשר לצפות בתצוגת מסך מפוצל בתוכן של מה שמצרפים להודעות דואר אלקטרוני. החל מעתה, בלחיצה על קובץ מצורף הוא יפתח בצידו הימני/שמאלי של המסך בהתאם להגדרת השפה בעוד שהודעת הדואר עצמה תישאר בצד המקורי שלה.
כמו כן, ניתן להזיז גם את הקו החוצץ בין שני הצדדים באופן חופשי וכך לקבוע את הרוחב הרצוי לכל אחד מהצדדים. היכולת השימושית הזו קיימת זה מכבר בחלק מהאפליקציות המשרדיות של גוגל, אך רק כעת מגיעה גם לאפליקציית Gmail הרשמית.
גוגל מוסרים כי חברות נוספות מצאו את הדרכים לנצל את בגוגל מדגישים כי גם חברות חיצוניות מוצאות דרכים לנצל את גודל המסך, כדוגמת זום התומכת כעת בתצוגה המשלבת בין שיחת הווידאו וכפתורי השליטה וניהול הפגישה, בדומה לגרסה המיועדת למחשבים שולחניים.
גם אפליקציות ניהול משימות ורשימות מאמצות את המסך הרחב יותר לצורך תצוגת מספר טורים במקביל. החידושים הללו, אגב, הערה חשובה, העדכונים הללו לא רלוונטים רק למכשירים מתקפלים, אלא גם למשתמשי טאבלטים מבוססי אנדרואיד 14 יוכלו ליהנות מהם.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    למה לא מפרסמים תגובה שלי??? (ל"ת)
    ברוך 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מתלונן ולא מתייחסים בכלל!!!
    ברוך 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מקבל אימיילים,שלא מותאמים למסך הפלפון,למרות שהגדרתי,כל האימילים,מותאמים בסדר,מעניין שרק אמיליים מחנות גוגל לא מתאימים התלוננתי,אבל כרגיל ,ענק האינטרנט לא מגיב,או מתקן
    סגור
  • 3.
    לא סובל Gmail.את כל הספאם אני מעביר לשם כשאני נרשם לאתר (ל"ת)
    זה לא המייל האמיתי 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    תיקונים שרק מעצבנים עוד יותר
    לני 10/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גוגל לא מבינים ביוזר פרנדלי
    סגור
  • 1.
    למה יש פרסומת של ברית החדשה באמצע הכתבה? (ל"ת)
    אני 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור