דיגיטל וטק

אפל מכריזה: גרסה מוזלת של המוצר האהוב

במסגרת המעבר של אפל לחיבור ה-Type c, החברה הכריזה על עט דיגיטלי במהדורה מוזלת שיהיה עם החיבור שעתיד לצאת במהלך החודש הבא
מערכת ice | 
אייפד של אפל מחובר למטען (צילום LoKan Sardari / Flickr)
במסגרת המעבר של אפל והחלפת חיבור ה-Lightning במכשיריה לחיבור ה-Type c, החברה הכריזה כי תוציא מהדורה מוזלת של ה-Apple Pencil חדש, שלו יהיה כעת חיבור USB-C לטעינה וכשמחירו זול יותר ויעמוד על 79 דולרים.
על פי התמונות שאפל פרסמה, חיבור ה-USB-C יהיה מוסתר על ידי מכסה פלסטיק בקצה הנצמד באופן מגנטי. כמו כן, הוא גם מאפשר הצמדה לטאבלט ה-iPad בחלקו העליון כך שלא ייפול, כשהוא תואם לשימוש עם שלל הדגמים השונים. זה כולל iPad דור 10 ומעלה, iPad Pro 11 דור ראשון, iPad Air דור 4 ו-Mini דור 6 ומעלה.
מבחינת יכולות, דגם ה-Pencil USB-C אינו זהה לדור ראשון ושני. כך הוא אינו תומך ברגישות ללחץ, הצמדה וטעינה אלחוטית, או בתכונת ההקשה הכפולה המאפשרת לעבור בין כלים. הוא כן עדיין תומך בעבודה בשרבוט בריחוף בדגמי ה-iPad Pro החדשים. אפל תשיק את Apple Pencil USB-C במהלך החודש הבא.
כזכור האיחוד האירופי חייב את אפל עד שנת 2024 להחליף את מחבר הטעינה שלה, אך היא החליפה אותו כבר החל מהשקת סדרת האייפון 15 שקיבלה עד כה לביקורות מעורבות בקרב לקוחות החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה