דיגיטל וטק

אינטל בעסקה אדירה: זה המהלך של ענקית הטכנולוגיה

עסקת הענק בין ASUS ל-Intel הושלמה בהצלחה וכעת ASUS תייצר ותמכור את מוצרי Intel NUC. דגמי ה-NUC מבוססים על מעבדי אינטל מהדור ה-10 עד ה-13 של החברה
מערכת ice | 
אינטל (צילום vecteezy ,Magma Images)
ASUS הודיעה כי טקס החתימה הרשמי עם Intel Corporation, המציין את מסירת קווי המוצרים מסדרת NUC, הושלם בהצלחה. ASUS תייצר ותמכור כעת את מוצרי Intel NUC המבוססים על מעבדי Core מהדור ה-10 עד ה-13, ותפתח מערכות NUC עתידיות.
פתרונות Intel NUC הם מחשבים בעלי מבנה קטן או רכיבי מחשוב הניתנים להתאמה שניהם מיטביים עבור עסקים, מחשוב קצה וסביבות משחקים.
ASUS הוציאה לדרך באופן רשמי את עסקי ה-NUC שלה והחלה לקבל הזמנות למערכות NUC מבוססות מעבדי Core מדור 10 עד 13 של ב-1 בספטמבר. העסק החדש מייצר מגוון רחב של הזדמנויות מרגשות עבור החברה, והמעבר התקדם בצורה חלקה עבור הלקוחות של מוצרי ה-NUC.
"אני בטוח ששיתוף הפעולה הזה ישפר ויאיץ את החזון שלנו עבור ה-miniPC", אמר ג'קי הסו, סגן נשיא בכיר ב-ASUS ומנהל משותף של הקבוצות העסקיות OP ו-AIoT, בטקס החתימה.
"הוספת קו המוצרים של Intel NUC לפורטפוליו שלנו תרחיב את יכולות המחקר והפיתוח הטכנולוגי של הבינה המלאכותית והאינטרנט של הדברים של ASUS, במיוחד בשלושה שווקים מרכזיים - תעשייה, מסחר ושוק צרכני."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה