דיגיטל וטק

מחפשים סמארטפון? חברת המכוניות הזאת משיקה מכשיר מסקרן

מותג המכוניות החשמליות הסיני Nio, שחררה היום (חמישי) סמאטרפון חדש. החברה מתכננת להשיק את המכשיר כבר בשבוע הבא והעלות הממוצעת של המכשיר תהיה בין 900 ל-1000 דולר
מערכת ice | 
סמארטפון (צילום unsplash)
היום (חמישי), יצרנית המכוניות חשמליות הסינית ניאו, הוציאה סמארטפון אנדרואיד, לשוק. מנכ"ל החברה ווליאם לי אמר בראיון לקראת ההשקה שעל פי תחזיות החברה לפחות מרוכשי המכוניות שלה ירכשו גם את הפלאפון החדש שלה. האספקה של המכשיר תתחיל בסוף החודש אבל אפשר כבר עכשיו להזמין את המכשיר.
עוד נמסר כי מחירו של הטלפון, נע בין 900 ל-1,000 דולר והוא מכשיר אנדרואיד שזול בכ-150 דולר לעומת טלפונים של החברות המתחרות. מנכ"ל החברה הוסיף במסגרת הריאיון ואמר שכיום פילוח משתמשי הסמארטפונים של החברה מתחלק לשני שליש משתמשי האייפון של אפל והשליש השני בטלפונים של חברות אחרות כמו סמסונג ומתחרותיה. 
Nio הוא מותג המכוניות החשמליות הסיני היוקרתי הראשון שהוציא סמארטפון משלו, שלדברי מנכ"ל החברה, ווליאם לי, החברה פיתחה תוך כשנה. חברות מכוניות חשמליות בסין ביקשו להפוך את הבידור לרכב והקישוריות לטלפונים ניידים לנקודת מכירה עבור כלי הרכב שלהן.
יצרנית המכוניות החשמליות השבדית Polestar, שנחשבת לסין כשוק מרכזי, אמרה בראיון ל-CNBC מוקדם יותר החודש שגם היא מתכננת להשיק טלפון בדצמבר הקרוב. כמו כן, חברות הסמארטפונים אפל ו-Xiaomi כבר מזמן עובדים על המכוניות שלהם.
בעוד מכשיר ה-Nio החדש דומה לסמארטפון טיפוסי, הוא מגיע עם כפתור מיוחד שמתפקד כמפתח למכונית, אמר לי ל-CNBC ביום רביעי. הסמארטפון Nio גם מאפשר למשתמשים להתחבר בצורה חלקה יותר עם המכונית, כמו בעת מעבר בין הטלפון לרכב במהלך פגישות מקוונות. ניכר כי בסופו של דבר אפשר לראות במהלך ובהשקת המכשיר החדש כהזדמנות עבור Nio להרוויח יותר כסף על חשבון לקוחותיה.
לי התייחס לדברים ואמר כי: "אנחנו שמים לב יותר לערך שכל משתמש מביא לכל המותג שלנו, ונוח יותר לחבר בין משתמשים. זה גם יעיל יותר מבעבר, מה שאנחנו רודפים אחרי זה חווית הרכב והחוויה הרגשית שאנחנו יכולים לספק למשתמשים שלנו."
תחילה הושק המכשיר בסין והוא היה זמין לרכישה לכל הצרכנים ולא רק לאלו שיש בבעלותם מכונית של החברה. לי הוסיף וציין כי לאפליקציית הטלפון של Nio יש כיום  600,000 משתמשים פעילים ביום, בערך פי 1.5 ממספר המשתמשים ברכב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה